הרשימה המשותפת תצביע מחר בעד פיזור הכנסת

הרשימה המשותפת מודיעה כי לאחר שהצביעה אמש עם הקואליציה, "נצביע מחר בעד פיזור הכנסת". את הדברים מסר איימן עודה

הרשימה המשותפת מודיעה כי לאחר שהצביעה אמש עם הקואליציה, "נצביע מחר בעד פיזור הכנסת". את הדברים מסר איימן עודה.

 

לא ברור האם בפועל יצביעו חברי הכנסת בעד או שהכל מדובר בתרגיל. בנתיים, העיניים נשואות לעבר חברי מועצת השורא שיכריעו לחברי סיעת רע"מ בשאלה האם להשאר בקואליציה או לא.

ראש הממשלה נפתלי בנט הבהיר הבוקר כי למרות בקשת רע”מ אין שינוי במצב בהר הבית: “כל ההחלטות יתקבלו על ידי הממשלה ולא מתוך לחצים של גורמים זרים או פוליטיים”.

עבאס אמר בראשון כי מה שיכתיב את עמדת מפלגתו בנוגע למסגד אל-אקצא ולהישארותה בקואליציה, הן ההבנות שיושגו בין ירדן לישראל בוועדה המשותפת של שתי המדינות.

הציונות הדתית הוציאה הודעה בערבית המשבחת את בנט: “על אף התהום הפעורה בינינו, אנחנו מבקשים לברך את נפתלי בנט על כך שהוא מסרב לדרישות החצופות של רע״מ והתנועה האיסלאמית בהר הבית ועל העובדה שהוא סילק אנשי וואקף שהתגלו כמחבלים וכאנשי חמאס.”

בשעה 18:00 כינוס של מועצת השורא על רקע ההחלטה להקפיא את פעילות רעמ בכנסת ובקואליציה לקראת מחר שצפוי לעלות חוק התפזרות הכנסת.

בכיר ברע”מ הודיע אתמול לבכירים בקואליציה כי הם מקווים להגיע ביום רביעי להצבעה על פיזור הכנסת. מוחמד מג’דאללה עידכן בערוץ 12 כי בכירים בהנהגת רע”מ ובמועצת אל-שורא של התנועה האסלאמית נועדו ב-48 שעות האחרונות עם גורמים במשותפת לדיון על איחוד מחדש. ברע״מ גוברת ההערכה שהם עלולים לא לעבור את אחוז החסימה אם יוקדמו הבחירות.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *