השבוע הנשי שהיה: הבלוגריות כבשו את קפריסין

הסערה של אושרת קוטלר, הפרס למחדשת ההתיישבות היהודית בחברון והבלוגריות החרדיות שכבשו את קפריסין. זה היה השבוע שהיה

פרס // הרבנית מרים לוינגר, ממחדשות ההתיישבות היהודית בחברון, מקבלת את פרס ירושלים במסגרת 'כנס ירושלים' ה-16.

"הועדה גאה בהחלטתה להעניק אות כבוד על פועלה המבורך בעשרות השנים במסירות רבה למען ההתיישבות היהודית בעיר חברון, לרגל שנת ה-40 לכניסת הנשים לבית הדסה, וכהערכה על פועלה ומסירותה למען ההתיישבות יחד עם בעלה הרב לוינגר זצ"ל", נאמר עליה.

הרבנית מרים לוינגר מקבלת את 'פרס ירושלים' // צילום: מירי שמעונוביץ

אופנה // קארל לגרפלד – המעצב האגדי של שאנל, אייקון אופנה שליווה אותנו שנים וילווה אותנו עוד שנים רבות, הלך לעולמו השבוע. בן 85 היה במותו. בעולם האופנה נפרדו מאגדה שעיצבה את המותג "שאנל", מה שהפך אותו למותג הוט קוטור. לגרפלד היה אמן שהצליח למתוח בעיצוביו את גבולות האופנה אל מעבר לשיח על בגדים בלבד.

ציטוט: "להיות יצירתי יותר. לא בגלל שאתה צריך, אלא בגלל שאתה רוצה. אבולוציה היא הסוד של הצעד הבא".

William Adach from Mexico – Fendi store opening – Karl Lagerfeld

רץ ברשת // אושרת קוטלר –  לפני שבוע התייחסה אושרת בכתבת מגזין על לוחמים מגדוד נצח יהודה שהואשמו בהתעללות בערבי. קוטלר סיננה בסיום הכתבה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש", מה שגרר גינויים חריפים ברשתות החברתיות ובפוליטקה על הנאמר.

וזו תגובתה לאחר כמה ימים: "למרות שאלפים איחלו למותי השבוע, חלקם אפילו קראו לפגוע במשפחתי, ולמרות שאני מפחדת, בי נשבעתי שאני מפחדת, אני מאוד מקווה שיעמוד לי הכוח להמשיך ולהביע דעה ובכך לעשות את עבודתי", אמרה קוטלר בתכנית 'המגזין' של הערוץ, והוסיפה: "כעיתונאית שמגישה תכנית מגזין אישית, שמארחת כתבים ואורחים שמציגים את כל מגוון הדעות בחברה הישראלית, זו לא רק זכות עיתונאית אלא גם חובה מקצועית להביא דעה, להביע דעה על המציאות שבה אנחנו חיים".

אושרת קוטלר // צילום: פלאש 90

השקה // קבוצת בלוגריות, משפיעניות ומובילות דעת קהל נסעו לסקר את מלון קפריס ספא ריזורט הכשר בלאצ'י קפריסין ולהפיץ את הבשורה על התיירות הכשרה בקפריסין. 45 דקות מישראל, שפע של אטרקציות שקרובות למלון. המלון מציע חופשה חלומית וכשרה סמוך לאחד היעדים המתויירים בעולם: האי פאפוס. בין יתר מתקני המלון בולט מתחם ספא מפנק הכולל בריכה מחוממת מקורה, בריכת ים המלח מינרלית מקורה ותפריט טיפולים עשיר ומפנק. לצד מבני האירוח המעוצבים ממוקמת בריכת המלון ובריכה ייעודית לפעוטות.

גולת הכותרת של המלון היא דווקא מיקומו האסטרטגי בקרבת אטרקציות רבות ומגוונות. בין מוקדי הטיולים הרבים שמציע האי פאפוס ניתן למצוא את השייט המפורסם ללגונה הכחולה, טיול בכפרים הציוריים של רכס הרי הטרודוס, טיולי טרקטורונים אתגריים שיוצאים מלובי המלון אל הרי ההקאמאס, חופים קסומים, רכיבה על סוסים, מרכזי ספורט ימי ואפילו מתחם קניות חדיש ואטרקטיבי, עובר כל מי שחייבת 'שופינג' כשהיא יוצאת מן הארץ…

צילום: ישראל קליין

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *