השבוע שהיה: כנס הנשים החרדיות שסיפק כותרות

שלהבת חסדיאל עם איילת שקד, ציפי חוטובלי תוקפת את המפלגות החרדיות, בינה פלדשטיין במסיבת עיתונאים מיוחדת ומי הזוכות בתחרות הבישול והאפיה של הקמפוס הקולינרי בשיתוף "קול ברמה"? זה היה השבוע הנשי שהיה

קונדטוריה // "הקמפוס הקולינרי" בשיתוף רדיו "קול ברמה" ערך שבוע קולינרי במלון בעיר טבריה. השבוע היה מלא וגדוש סדנאות בישול ואפייה ואפילו תחרות "המנה הכי טובה" של האופה והקונדטורית. חלק מסדנאות האפייה והשוקולד העבירה מלכי אדלר שהייתה גם שופטת בתחרות. והמנצחת בתחרות קונדיטוריה היא דבורה פוקס, שלקחה את המקום ראשון. ובבישול זכתה פנינה טייטל.

דבורי פוקס זוכה בתחרות האפייה
המנה מנצחת – דבורי פוקס // צילום: סטודיו ברק טבריה

פוליטיקה 1  // עידית סילמן סיפרה בפייסבוק למה החליטה להצטרף ל'בית היהודי': למה לי פוליטיקה עכשיו? ודווקא עכשיו? הפוליטיקה הגיעה אליי די בהפתעה ואני נכנסת לזה באופן טבעי. הגיעה ההזדמנות שלי להשפיע מבפנים והחלטתי שאני לוקחת אותה בשתי ידיים. תמיד הייתי בלב העשייה הציבורית, פעלתי מתוך אהבה ואמונה שיש לי את הכוח להשפיע ולשנות. אין לי ספק כי מתוך הכנסת יהיה לי את הכוח להשפיע ולשנות. אני גאה להיות בחזית הבית היהודי".

עידית סילמן // צילום: רמי זורגר

 

פוליטיקה 2 // שרת המשפטים השתתפה בכנס נשים WE WOMEN ואמרה: "היעד שלי למנות שופט חרדי לבית המשפט העליון. ברית עם לפיד לא תחזור, יש לנו קשר הדוק עם החרדים ופועלים יחד בנושאים משותפים". השרה שקד גם הוסיפה היום שהחודשים לפני הבחירות כל כך אינטנסיביים בשבילה, כך שהיא מחבקת את השבת כדי להיות עם הילדים והמשפחה ופשוט לעשות סטופ מהעבודה". את הדברים אמרה בראיון לשלהבת חסדיאל.

שרת המשפטים איילת שקד בוועידה עיסקית הראשונה לנשים באקספו תל אביב // צילום: בן מזרחי
שלהבת חסדיאל מראיינת את השרה איילת שקד // צילום: בן מזרחי

פוליטיקה 3 // ציפי חוטובלי בהמשך אותו אירוע WE WOMEN תקפה את המפלגות החרדיות ואמרה לנשים שיושבות ומקשיבות לה: "אל תחכו שהמפלגות החרדיות יקראו לכן. תצטרפו לליכוד ותובילו את השינוי שאתן רוצות בו". מה שהביא את חברי הכנסת מהסיעות החרדיות להגיב בחריפות על דבריה.

ציפי חוטובלי // צילום: פלאש 90

מסיבת עיתונאים // חברת ליימן שליסל הזמינה את העיתונאים החרדיים לביקור במפעל ביבנה, כדי להכיר מקרוב את המותגים עם הכשרויות החדשות שלהן. האירוע כלל קפה ועוגה, ארוחת צהריים וסיור במפעל השוקולד. משרד פרסום "פידבק".

לואקר מקסי בכשרות מהודרת // צילום: אפרת אשל

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *