השגריר דנון: "ישראל היא אחת מחמש המדינות המובילות בעולם בהגנת הסייבר "

משלחת הישראלית לאו"ם ערכה אירוע חגיגי לשגרירי או״ם ודיפלומטים בכירים מרחבי העולם בהשתתפות ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא.

השגרירים מהיבשות השונות באו ללמוד מהניסיון והידע של ישראל בנושא סייבר. במהלך האירוע שהתקיים ביוזמתו של שגריר ישראל דני דנון, שוחחו הדיפלומטים עם אונא על בעיות סייבר במדינתם ושמעו מפיו על האתגרים העומדים בפני הקהילה הבינלאומית בנושאי התקפות טרור בסייבר. בשנים האחרונות יכולות הסייבר של ישראל סייעו במניעת מבצעי טרור בעולם, בין היתר חשף לאחרונה רוה״מ נתניהו כי מידע שהעבירה ישראל לאוסטרליה מנע תוכנית איראנית לפוצץ מטוס נוסעים שהמריא מסידני לאבו דאבי.

במהלך האירוע אמר אונא כי "ככל שהעולם נתמך יותר ויותר בטכנולוגיות מידע, רמת הפגיעות של המדינות, גדולות כקטנות – עולה. ארגון או מדינה בודדים יתקשו מאד להתמודד לבדם עם איום הסייבר, ולכן החשיבות בשיתופי פעולה במידע, ידע ובפעילות בין המדינות היא חיונית להצלחה״.

השגריר דנון: "ישראל היא אחת מחמש המדינות המובילות בעולם בהגנת הסייבר וזה מאפשר לא רק להגן על עצמנו אלא גם לסייע למדינות אחרות להתגונן. החדשנות הישראלית ממשיכה להוות כוח עולה בפעילות האו"ם ומקדמת את מעמדנו בארגון".

שגריר סינגפור לאו״ם בורהן גאפור (Burhan Gafoor) אמר באירוע כי ״ישראל ידועה בזכות כוח-העל שלה בנושא סייבר וגם בכך שהיא שמחה לשתף את הידע שלה עם מדינות אחרות. אני יודע את זה מניסיון של שיתופי הפעולה שאנו מקיימים בנושא עם ישראל״.

מצ"ב תמונה מהאירוע (קרדיט: משלחת ישראל לאו"ם)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *