השומרים הצליחו ללכוד שני בני מיעוטים שתקפו באכזריות קשישה בבני ברק

תוך פחות מיממה: מתנדבי ארגון 'השומרים' הצליחו ללכוד שני בני מיעוטים שתקפו באכזריות קשישה בבני ברק ושדדו ממנה תכשיטים יקרי ערך ונמלטו מהמקום.

תוך פחות מיממה: מתנדבי ארגון 'השומרים' הצליחו ללכוד שני בני מיעוטים שתקפו באכזריות קשישה בבני ברק ושדדו ממנה תכשיטים יקרי ערך ונמלטו מהמקום.

אמש בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד השומרים על קשישה שהותקפה באכזריות ברחוב אלי הכהן בבני ברק ונשדדו ממנה תכשיטים יקרי ערך שהיא לבשה באותה העת.

מיד עם קבלת הדיווח מתנדבי ארגון 'השומרים' הגיעו לזירת האירוע והחלו בסריקות ברחבי העיר, תוך שימת דגש על אתרי בנייה ובמקביל צוות של מתנדבים הוציאו תיעוד ממצלמות האבטחה באזור שתיעדו את התקיפה.

מאז האירוע הופצו בין המתנדבים תמונותיהם של החשודים בתקיפה, בניסיון לעלות על עקבותיהם.

לפני שעה קלה, מתנדב ששהה באזור רמת אלחנן סמוך לכביש גהה, זיהה את החשודים יוצאים לכיוון כביש 4 – גשר גבעת שמואל.

המתנדב החל במעקב אחריהם ובמקביל הוזעקו למקום מתנדבים נוספים וצוות שוטרי יס"מ מתל אביב שהוזנקו על ידי מוקד השומרים. במהלך המעקב החשודים זיהו שעלו על עקבותיהם והחלו להימלט לשטח פתוח בין שיחים הסמוך לכביש גהה.

צוות גדול של מתנדבים ביצעו סריקות בכל האזור ותוך זמן קצר הצליחו להניח את ידיהם על התוקפים.

צוות שוטרי יס"מ שהצטרפו לחיפושים אזקו את התוקפים והובילו אותם להמשך חקירה בתחנת המשטרה. מחר הם יובאו לפני שופט לצורך הארכת מעצרם.

מנכ"ל הארגון, חיים רוטר שלכד את אחד התוקפים סיפר: "מדובר באירוע חמור שלא אירע בעיר בני ברק מזה שנים. קשישה שהותקפה באכזריות לאור יום. מאז האירוע עשינו מאמצים רבים בכל המישורים כדי ללכוד את התוקפים, כך שרשויות החוק יכלו למצות עימם את הדין וברוך השם תוך יממה לכדנו את התוקפים. הפשיעה בבני ברק ירדה דרמטית בשנים האחרונות, אודות לפעילות הארגון ולאחרונה נרשמה עלייה במקרי פשיעה המבוצעים על ידי בני מיעוטים. לא ניתן לפורעי חוק להרים ראש, ונגדע במהירות את התופעה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *