השופט הציע הופעה מעורבת באופן חלקי – שטיינמץ התנגד

בהחלטת השופט בדיון באירוע בעפולה נקבע כי האמפי יחולק לשלושה חלקים חלק גברים חלק נשים וחלק משפחה. אלא שהזמר החסידי התנגד להצעה, בשס מזהירים כי יעתרו לעליון

סערת ביטול המופע בהפרדה בעפולה, מגיעה הבוקר שוב לבית המשפט המחוזי בעפולה בעקבות עתירתו של ח"כ משה ארבל נגד ההחלטה השערורייתית של בית המשפט.

מוקדם יותר הבוקר הגיש היועמ"ש מנדלבליט לביהמ"ש בנצרת את עמדתו בעניין וקבע כי היא "החלטה סבירה". בהחלטת השופט בדיון באירוע בעפולה נקבע כי האמפי יחולק לשלושה חלקים חלק גברים חלק נשים וחלק משפחה.

ש"ס החליטה לערער לעליון נגד הצעת הפשרה לאפשר מתחם מעורב בהופעה, אם תתקבל הפשרה, יוגש ערעור לבג"צ. גם האמן מוטי שטיינמץ הודיע שיתנגד להופעה מול קהל מעורב בחלקו.

הזמר מוטי שטיינמץ הודיע כי הוא מתנגד לפשרה בכל תוקף – לדבריו "והיה ותהיה הפרדה מלאה בכל המתחם כדין, המופע יתקיים כמתוכנן. אם לא אאלץ לבטל. השופט בתגובה לאמירה של מוטי שטיימנץ שלא יופיע מול קהל מעורב: "יכולתי לדחות את העתירה על הסף אבל בחרתי להקשיב לכולם".

בכירים בש״ס הגיבו על הצעת הפשרה של השופט – ״לא יקום ולא יהיה. לא יהיו שום פשרות. האירוע יתנהל אך ורק בהפרדה מלאה. כל האירוע הזה נקבע לפי הנוהל שהוציא משרד הנגב והגליל באישור דינה זילבר״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *