השנאה של כרמל שאמה פורצת גבולות: הציב גדרות בין ר"ג לב"ב

תושב בני ברק: "הופכים אותנו למצורעים, שמו אותנו כמו בגטו"

כזכור כרמל שאמה, היה ראש העיר הראשון, שהעז לנהוג כמו במשטרים אפלים כנגד יהודים והאשים את תושבי בני ברק בהפצת מחלות ודרש להטיל על העיר סגר ואף איים בעתירה לבג"ץ. "העיר בני ברק היא פצצה שהתפוצצה ומזיקה לסביבתה״. כך התבטא כלפי תושבי בני ברק.

אם לא די בזאת הרי שהבוקר, תושבי בני ברק הנתונים ממילא בסגר, גילו מחזה שלא היה מבייש את ימי החושך בגרמניה הנאצית, כאשר שאמה ציווה על עובדיו לשים גדרות בין ר"ג לב"ב.

המראות הקשים והפוגעניים, הזכירו שוב לתושבי העיר בני ברק, את האנטישמיות שמתרחשת בעולם וכאן מתבצעת ע"י ראש עיר יהודי. שהיה לו חשוב בזמנו להוסיף את שם המשפחה "כהן" על מנת שלא יטעו ויחשבו שמדובר בגוי.

מעיריית רמת גן נמסר כי המשטרה הודיעה לה ש"בעקבות מצוקת כוח אדם וריבוי משימות, היא נאלצת לעזוב כמה נקודות חסימה מתוך ה-70. הנקודות הלא-מאובטחות משמשות למעבר מפירי ההסגר הקריטי לבריאות הציבור. חסימות רכות על ידי מחסומים ניידים ושילוט הופרו ונרמסו בגסות. כל עוד משטרת ישראל לא תחזור לחסום את הנקודות וכל עוד מעבר בין הערים אסור על פי חוק, האחריות לבריאות הציבור מובילה למסקנה שראוי ונכון לסגור ולתחום כל פרצה עד תום ההסגר".

תושבי בני ברק מסרו כי: "הופכים אותנו למצורעים, שמו אותנו כמו בגטו. במילא אנחנו מרגישים כמו מוקצים, ועכשיו פשוט כולאים אותנו בגדרות כמו בגטו. מי שמע על דבר כזה שראש עיר מחליט שהוא כולא אנשים מהעיר השכנה? באיזו סמכות הוא עושה דבר כזה?".

וכל זאת לאחר שאמש פורסם ששאמה ביקש לתרום משחקים לילדי בני ברק וכמובן רובינשטיין ראש העיר ב"ב סרב לקבל מאותו אחד שמתנהג כאחרוני שונאי ישראל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. או התחלנו עם זעקות על אנטישמיות

    אלה שצועקים על שוטרים נאצים שלא יבואו בטענות

    זימי |
    הגב