השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל בביקור בחדר המיון של יד שרה

במפגש מיוחד שקיימה צמרת המשרד לשוויון חברתי בחדר המיון של יד שרה, הושק 'כוח המשימה הלאומי להגנת הקשיש'. כוח המשימה נועד להעניק לקשישים בישראל את המעטפת המחבקת ממגוון שירותי יד שרה כדי למנוע את סכנות הבדידות. כך יוכלו בני הגיל השלישי במדינה ליהנות מבטחון באמצעות מוקד ההצלה והחירום, להבריא בבית באמצעות בית החולים הביתי, ובליווי אגפי הסיוע המשפטי, ניידת רפואת השיניים וביקורי הבית, להזדקן בכבוד בלי שיהיה צורך בממסד הרפואי והסיעודי.
השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הביעה את התפעלותה מהמגוון העצום של פעילות יד שרה להגנת הקשיש, והבטיחה להמשיך ולהירתם לימין המתנדבים כדי להשלים את 'המהפך החברתי של יד שרה'.
"חדר המיון של יד שרה זה מה שמערכת הבריאות בישראל צריכה ויש להעתיק את המודל לערים נוספות", כך הסבירה השרה גמליאל כשסקרה את החידושים אותם הכניסה יד שרה למערכת הבריאות בישראל, בפעילות חדר המיון שלה. חדר מיון אנושי ומסביר פנים, כשרופאים מומחים ממגוון מקצועות הרפואה מעניקים בכל אגפי המיון את השירות המהיר ביותר. בשיטה החדשנית של מיון יד שרה ניתן לקבל שירותי רפואה מקצועית בלי לחשוש מאשפוז מיותר, מהמתנה ממושכת ומהידבקויות.
במפגש שהתקיים לאחר הסיור, סיכם מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי אבי כהן כי: "אנו מסכמים כעת קדנציה מלאה בהישגים לקידום השוויון החברתי בישראל. מהמקום הזה, איננו יכולים שלא להתפעל מאיש החזון והמעש הרב אורי לופוליאנסקי אשר מוביל את המהפך לשוויון חברתי כבר 45 שנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *