השר דרעי מנגח את נשיא המדינה :"כשמדברים נגד ערבים הוא הראשון שמתקומם"

"איך הם פוסלים ציבור שלם" ואנחנו לא פוסלים אף אחד"?

יו"ר ש"ס אריה דרעי, התבטא אמש בכינוס שנערך בביה"כ היזדים נגד נשיא המדינה ואמר "כשמדברים נגד הערבים נשיא המדינה הראשון שיוצא ומתקומם.. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות והמסורתיים במדינת ישראל?"

שר הפנים המשיך את הנאומים שלו בכנסי הבחירות וניסה לחזור לקמפיין הגוועלד כפי שעשה בבחירות הקודמות, דרעי אמר: "עמדתי כאן לפני כמה חודשים, מי שהיה כאן זוכר, זה גם היה במוצאי שבת שלפני הבחירות, לפני שלושה חודשים וחצי…הייתי אז בחשש גדול, אפשר לומר אפילו בחרדה, מה יהיה על התנועה שלנו, מה יהיה על מפעל חייו של מרן, מה יהיה עם כל העולם התורה הספרדי…היום הסכנה הרבה יותר גדולה ממה שהיה לפני שלושה וחצי חודשים, אז לא היה לנו ספק ששלטון הימין, הדתיים והחרדים ימשך…כל החשש היה מה יהיה עם תנועת ש"ס…כעת הסכנה היא לא על תנועת ש"ס אלא על כל היהדות בארץ ישראל ובעולם".

עוד הוסיף השר דרעי: "רבותיי על פי כל הסקרים שמתפרסמים כולל היום, אין לגוש הימין 61, תכניסו את זה טוב לראש. חלילה אם הסקרים האלה יתאמתו המנדט להקמת הממשלה יהיה על השמאל. לממשלה שהכריזה מלחמה נגד היהדות. כשמדברים נגד הערבים נשיא המדינה הראשון שיוצא ומתקומם, "איך הם פוסלים ציבור שלם" ואנחנו לא פוסלים אף אחד. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות את כל המסורתיים במדינת ישראל. מה זה ממשלה חילונית?…"

לקראת סיום דבריו אמר השר דרעי: "איבדו כל רסן של בושה. מה הם לא זורקים לחלל האוויר…במוצ"ש שלחו לי הודעה שבשבת הפיצו מאות אלפי הודעות לכל תל אביב – אריה דרעי שר הפנים מתכוון לקחת את התקציבים של כל הערים הגדולות, גבעתיים, תל אביב, חולון ולקחת אותם לרשויות החרדיות. הסתה נוראה. השם ירחם. הם אומרים שבמאה שערים מצביעים 120 אחוז, לא מצביעים אפילו 40 אחוז, הסתה נוראה. זה לא נכון. זה לא משנה, העובדות. הכל מותר. ותדעו לכם שהם ינהרו לקלפיות, יש שם אווירה של חירום. נדלק להם התקווה שלהם – יש להם אפשרות להקים ממשלה חילונית אשכנזית, השם ירחם."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *