התגובות מימין: "העם אמר את דברו"

בימין הגיבו בסיפוק לאור תוצאות המדגמים שהעניקו יתרון גבוה לגוש הימין. בימין החדש מרוצים, ארדן סבור שנתניהו ירכיב את הקואליציה

בימין הגיבו בסיפוק לאור תוצאות המדגמים שהעניקו יתרון גבוה לגוש הימין.

״הערב מתברר יותר מכל שהאחריות שגילינו בחיבורים בינינו יחד עם עוצמה הצילו את הימין. מצפים מראה"מ להודיע באופן שאינו משתמע לשני פנים, שפניו להקמת ממשלת ימין בה אנחנו שותפים בכירים.בשעות הקרובות ניכנס למו״מ מיידי בכדי לסכם את העקרונות של הממשלה בטרם נמליץ לנשיא.״ הגיבו באיחוד מפלגות הימין שקיבלה רק 5 מנדטים בכל המדגמים.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, שוחח הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודיע לו כי שס תמליץ עליו לנשיא המדינה ותתמוך בהקמת ממשלת ימין כפי שהתחייבה לפני הבחירות.

גלעד ארדן קרא לכל הפרשנים להמתין עם תוצאות המדגמים :"אני מזכיר לכל הפרשנים והערוצים: אמרנו שאם לא יהיו לראש הממשלה 61 ממליצים אצל הנשיא, אז הרכבת הממשלה עלולה להיות מוטלת על המפלגה הגדולה. לפי התוצאות המסתמנות המחנה הלאומי ניצח וגוש הימין יוכל להרכיב את הממשלה הבאה. זה מה שמייצג את רצון רוב הציבור ולא מפלגה גדולה שריסקה את העבודה.

‏אביגדור ליברמן הגיב על תוצאות המדגמים: יש פערים של ארבעה מנדטים לפחות. נתאזר בסבלנות, לא ממהר לשום מקום. לכולם ברור שישראל ביתנו נמצאת על המפה, נמצאת חזק על המפה. ראיתי מדגמים, תוסיפו מנדט או שניים לתוצאה הסופית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *