התושבים נגד עליזה בלוך: "מסכנת את החיים שלנו"

תושבי בית שמש זועמים על אזלת היד בהתנהלות של ראש העיר עליזה בלוך וזאת לאחר שלטענתם היא מעלימה עין כביכול מקבוצות בעיר שמפירות את החוק ומקיימות מניינים ציבורים וכדומה

זעם על ראש העיר: תושבי בית שמש זועמים על אזלת היד בהתנהלות של ראש העיר עליזה בלוך וזאת לאחר שלטענתם היא מעלימה עין כביכול מקבוצות בעיר שמפירות את החוק ומקיימות מניינים ציבורים וכדומה.

הזעם מופנה נגד בלוך – לאחר שתושבי העיר טוענים שאחד מרבני העיר מורה על הפרת ההנחיות בחסות לכאורה של ראש העיר בלוך, ובעקבות כך מספר החולים גדל בעיר ואף נרשמה פטירה כואבת של אחת מתושבות העיר שחלתה בנגיף קורונה.

"ההתנהלות של העירייה ושל העומדת בראשה – מסכנת את החיים שלנו", אמר תושב העיר ל'אקטואליק', לדבריו, "בלוך נכנעת לאותו רב שמפר ההוראות ומורה על המשך קיום מניינים".

בלוך מכחישה את הנאמר ושיגרה מטעם העירייה את התגובה הבאה: "מאז הוכרזו ההגבלות על הציבור מקיימת עיריית בית שמש קמפיין הסברה רחב היקף במגזר החרדי. בין היתר פורסמו אלפי מודעות רחוב, הודפסו עשרות אלפי חוברות הסברה ביידיש ובעברית, נשלחו עשרות אלפי הודעות קוליות, נשלחו רכבי כריזה והתקיימו שיחות ישירות על ידי ראש העיר עם עשרות רבנים וראשי קהילות".

עוד נכתב בתגובה: "מדיניות העירייה היא אפס סבלנות להפרות של הנחיות הבידוד וכל מידע בנושא מועבר ישירות למשטרה להמשך טיפול. בשיתוף פעולה בין העירייה למשטרת ישראל, פניות על הפרות מדווחות למוקד העירוני שפועל בתיאום מלא עם תחנת המשטרה בעיר. כל פנייה מטופלת על ידי המשטרה ונאכפת בחומרה רבה".

"יודגש כי רוב מוחלט של תושבי העיר נשמע להנחיות. למרבה הצער, הלילה הלכה לעולמה תושבת העיר כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה ותושב העיר נמצא בשעה זו במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. אנו קוראים ומבקשים שוב מתושבי העיר, הישמעו להנחיות, הישארו בבית. המגיפה כבר גובה קורבנות מתוכנו, היציאה לרחוב כרוכה בסכנת נפשות ממש".

 

לסיום נאמר: "עיריית בית שמש פועלת בהתאם להנחיות ממשלת ישראל ותבצע כל הנחייה שתתקבל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *