התחזית לרביעי: שלג בירושלים

היום, זיהום אוויר גבוה מאוד שיימשך עד שעות הלילה, הסערה תתחיל בשלישי ותתעצם ברביעי עם שלגים בהרים

המשרד להגנת הסביבה מתריע היום (ראשון) מפני זיהום אוויר גבוה מאוד שיימשך עד שעות הלילה, וזה בשל סופת אבק, שמשתוללת במישור החוף, בגוש דן, בשרון, בירושלים, בנגב, בערבה, בשפלה פנימית, ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, באזור חיפה והקריות ובעמק יזרעאל.

מחר יהיה גשום בצפון הארץ ובמרכזה, ובחרמון יירד שלג.

ביום שלישי הרוחות יתחזקו לקראת ערב וייתכן אובך. ביום רביעי יהיה גשום סוער. בצפון ובמרכז ירדו גשמים מלווים בסופות רעמים וברד, ובחרמון יירד שלג. שלג צפוי לרדת בהרי הצפון בצהרי יום רביעי, ובערב ייתכן שלג בהרי המרכז ובירושלים. ביום חמישי ייפסק השלג.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. במהלך שיחת מוסר הלילה זעק מרן המשגיח רבי דן סגל שליט"א על המחלה הקשה המשתוללת בקרב הציבור החרדי, ואמר: "על מה זה בא? על זה שפוגמים את הקדושה; העולם פרוץ מאוד היום, אם אנחנו מתלכלכים, הקב"ה מלכלך אותנו".


    במהלך שיחת מוסר הלילה זעק מרן המשגיח רבי דן סגל שליט"א על המחלה הקשה המשתוללת בקרב הציבור החרדי, ואמר: "על מה זה בא? על זה שפוגמים את הקדושה; העולם פרוץ מאוד היום, אם אנחנו מתלכלכים, הקב"ה מלכלך אותנו" רח"ל.

    דברים חריפים נשמעו מוצאי שבת פרשת בא מפי מרן המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל שליט"א, בעקבות המחלה הקשה, המשתוללת בקרב רבים מבני המגזר החרדי. המשגיח הזהיר בדבריו מפני ההתקרבות "למכשירי הטומאה למיניהם", והתבטא כי "אם אנחנו מלכלכים, הקב"ה מלכלך אותנו".

    המשגיח את דבריו ואמר כי "אנדרלמוסיה באה לעולם, היא הורגת רעים וטובים במחלה רחמנא ניצלן. פחד פחדים, מנער ועד זקן, בצורה של השתוללות, תינוקות פה פתאום, פה פתאום".

    "זה זעזוע", זעק מרן המשגיח שליט"א, "היום זה נורא נוראות! על מה זה בא? על זה שפוגמים את הקדושה, על החטאים האלה. זה הורג את הרעים והטובים, נורא נוראות. אני מסתובב בחוץ לארץ, כמה אנשים באו אליי לקבלת קהל… נישט פשוט, כתוב בחז"ל שזה בא על הדברים האלה, ובאמת העולם פרוץ מאוד היום בזה".

    בהקלטה שהגיעה לידי 'כיכר השבת' נשמע המשגיח בקול בוכים: "שמעתי דברים, תסמרנה שערות ראשנו. לא רוצה להוציא על דל שפתיי, פחד פחדים. שמרתי את זה, אמרתי אני מבין כעת טוב למה האנדרלמוסיה הזאת באה לעולם.

    "אתם רואים מכשירי טומאה למיניהם, לא יאומן כי יסופר איזה חורבן זה עושה. מעולם לא היה דבר כזה שאנשים נשואים בעלי משפחות, יש גברים נשים, הכל תוצאה מהדברים האלה של מכשירי טומאה למיניהם.

    "פשוט הוא שצריכים לשמור את עצמנו, כל דבר, שכל יהודי מתחזק, הוא עושה טובה לא רק לעצמו אלא לכלל ישראל. תתחזק ותיטול שכר עולם כי אתה עושה טובה לכולם, אם מישהו אכפת לו וכואב לו ללמד סנגוריה על כלל ישראל".

    עוד הוסיף המשגיח ואמר כי "יש מכשירים כאלה שכדי להגיע ללכלוך צריך לעשות קוד כזה, קוד כזה. לא תביא תועבה אל ביתך. אם רק יש דבר שאפשר להגיע אליו… אם אנחנו מלכלכים, הקב"ה חס ושלום מלכלך אותנו. כל המחלות זה לכלוך, הגוף שהוא בריא, הוא בריא, הוא בסדר". עכ"ל.

    ואני הקטן מוסיף שחייבים לבטל גזירת גיוס השמד והזימה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב