התירוץ המגוחך של בנט: "סטרוק מתיזה עליי אומיקרון"

"האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר. אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר", תדרך בנט את עיתונאי השמאל

ראש הממשלה נפתלי בנט התפרץ השבוע לעברה של ח"כ אורית סטרוק במליאת הכנסת, ואמר "עופי לי מהעיניים". בנט הצדיק את האמירה הפוגענית בתירוץ מגוחך כי היא לא עטתה מסיכה (בשעה שהוא מפר את כללי הקורונה בכנסת באופן סיטואני). "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר. אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר".

עיתונאית "ידיעות אחרונות" סימה קדמון דיווחה כי בנט ניגש להתעמת עם חברי הכנסת של הליכוד כדי שהאש תופנה אליו. "ראש הממשלה הודה השבוע שהוא לא רגיל שאנשים מתקרבים אליו 40 ס"מ מהפנים וצווחים עליו קללות. הוא, כמו שריו הבכירים, חושב שכלבי התקיפה של נתניהו הם חבורת בריונים שרוצים לשרוף את המדינה", כתבה קדמון בטורה.

"אתמול, יום השנה לאירועי הקפיטול, בנט לא מהסס להשתמש בהשוואה. הוא בטוח שאותם בריונים שמנסים להטיל אימה על מי שלא מיישר איתם קו היו רוצים שאנשים יעלו על הכנסת עם לפידים".

בנט סיפר כי בא להגן על חברי הכנסת של ימינה שמתוקפים בבית כשהם חוזרים הביתה. "אתמול, למשל, פורסמה ברשתות החברתיות ההודעה הבאה: 'אסור להתפלל עם ניר אורבך בבית הכנסת בשכונת הדר גנים בפתח־תקווה. מצווה להחרים אותו ולא לתת לו להיות חלק מעם ישראל'.

"כן, האופוזיציה הצליחה להוציא את בנט מכליו. הוא לא מתפלא שזה קרה, אלא איך זה לקח כמעט שבעה חודשים עד שזה קרה. אבל מה שכנראה עיצבן אותו במיוחד היה ציוץ של נתניהו על ההתיישבות הצעירה, אותן התנחלויות לא חוקיות שקיבלו לאחרונה שם רך ומעורר חיבה, כאילו היו סניף של תנועת בני עקיבא. לפתע נתניהו מתעניין ב"התיישבות הצעירה". כל השנים הארוכות שהיה בשלטון הוא לא עשה כלום למענם, למרות הבטחותיו. והנה, פתאום הוא נהיה מגן ההתנחלויות הלא חוקיות", כתבה קדמון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *