התפשטות האומיקרון: בנט רמז להגבלות נוספות

ראש הממשלה התייחס בדיון עם ראשי משרד החינוך לאפשרות של הטלת הגבלות נוספות ואמר: "כשהגל יגיע, ננסה לרדד אותו, שלא יכפיל את עצמו כל יום אלא ביותר זמן"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, קיימו היום ישיבת עבודה עם הנהלת משרד החינוך . רה"מ בנט אמר בישיבה: "המשימה הלאומית העיקרית של מדינת ישראל, של ממשלת ישראל ושל מערכת החינוך – היא לחסן ולהגן על ילדי ישראל במהירות לפני הגעת עיקר גל האומיקרון" .

ראש הממשלה התייחס לאפשרות של הטלת הגבלות נוספות ואמר: "כשהגל יגיע, ננסה לרדד אותו, שלא יכפיל את עצמו כל יום אלא ביותר זמן".

רה"מ גם הבהיר מסר לבכירי המשרד "אני אומר בצורה הכי ברורה: מצפה מכל מנהלת או מנהל מחוז, מכל מפקח או מפקחת, כל מנהל בית ספר או מנהלת, כל מורה או מורה, שיבינו שבשבועיים הקרובים זאת המשימה העליונה, יותר מכל המשימות האחרות".

על התפשטות האומיקרון אמר בנט: "אנחנו יודעים שהוא מידבק בצורה בלתי רגילה. אם בדלתא ראינו הכפלה כל עשרה ימים, עכשיו הממוצע הוא יום, יומיים או שלושה". עם זאת, ראש הממשלה הדגיש כי עדיין לא יודעים עליו מספיק, "לא חלף חודש מאז שהכירו בו כזן חדש".

"אנחנו יודעים שמי שמחוסן בצורה מלאה, בגדול, יכול להידבק ולהדביק", המשיך בנט, "אבל מי שמוגן בצורה מלאה ובסבירות טובה יעבור את זה בלי שום בעיה, ולאיך ערוך יותר ממי שלא מחוסן או מוגן. זה שונה מהדלתא – שמי שמחוסן גם לא נדבק ולא הדביק". את דבריו על האומיקרון סיכם בנט: "לא מן הנמנע שהרבה מאיתנו לצערי נידבק, אבל זה לא ביג דיל, כי אנחנו מחוסנים".

בדיון השתתפו גם סגן שרת החינוך, מנכ"לית משרד החינוך הנכנסת, ממונה הקורונה, מפקד מפקדת "אלון" בפיקוד העורף, מנהלי מחוזות ואגפים, ובכירים נוספים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *