התרגיל של הליכוד: אבי ניסנקורן – שר האוצר הבא

קמפיין פרסומי חדש של הליכוד: שלטים כביכול מטעם כחול לבן בהם רואים מועמדים נוספים ברשימה, שבכחול לבן מנסים להסתיר, בת"א נתלה שלט ענק עם תמונתו של אבי ניסנקורן עם הכיתוב: שר האוצר הבא

קמפיין פרסומי חדש של הליכוד: שלטים כביכול מטעם כחול לבן בהם רואים מועמדים נוספים ברשימה, שבכחול לבן מנסים להסתיר, בת"א נתלה שלט ענק עם תמונתו של אבי ניסנקורן עם הכיתוב: שר האוצר הבא.

מהליכוד נמסר כי "הליכוד העלה הבוקר (שני) קמפיין שילוט שמוציא את אבי ניסנקורן מהמסתור וחושף לציבור את העובדה שניסנקורן, יו״ר ההסתדרות לשעבר, יכהן כשר האוצר בממשלת השמאל של לפיד וגנץ.

הליכוד מסר: "לפיד וגנץ, סידרנו לכם. ניסיתם להחביא את יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המועמד שלכם לתפקיד שר האוצר, אז שמנו אותו על שלטי חוצות. בבחירות הקרובות הציבור יחליט בין מנהיגות חזקה של נתניהו – עם כלכלה חופשית וצומחת – לבין רוטציה חלשה של לפיד וגנץ, עם כלכלת הסתדרות ושביתות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ניסנקורן הוא אסון

    אני גמלאי מדינה בפנסיה תקציבית, שבוע לפני הבחירות של ניסנקורן להסתדרות הוא אסף 40 פעילים במטה שלו ברמת החייל וביקש מאיתנו עזרה לשכנע את הגמלאים להצביע לו. הוא הבטיח שיטפל בשחיקת הפנסיה שלנו ועוד הרבה סיפורי עלי בבאבא.
    ניסנקורן איש שקרן ומתועב לא אצביע לו ולא לכחול לבן בגללו.
    האמת אין אף אחד בממשלה נזו שדואג לגמלאים.
    ניסנקורן אין לך מילה שקרן

    יעקוב |
    הגב