התרגשות בפריז: האדמו"ר הרב פינטו ביקר במוסדות השליח

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", נפגש אמש (רביעי) בבירה הצרפתית עם שליח חב"ד הרב יוסף יצחק פבזנר, מנכ"ל מוסדות 'סיני-ליובאוויטש' – פריז ומייסד ועד רבני ליובאוויטש צרפת

בעיצומו של מסע החיזוק בפריז: האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", נפגש אמש (רביעי) בבירה הצרפתית עם שליח חב"ד הרב יוסף יצחק פבזנר, מנכ"ל מוסדות 'סיני-ליובאוויטש' – פריז ומייסד ועד רבני ליובאוויטש צרפת.

האדמו"ר הרב פינטו ובנו ממשיך דרכו רבי יואל משה פינטו סיירו במבנה החדש והמפואר של מוסדות 'סיני' שצפוי לאכלס למעלה מ-700 בני נוער.

במהלך הפגישה הרב פבזנר סקר בפני בן האדמו"ר רבי יואל משה פינטו את פעילותו העניפה בפריז למען תלמודי התורה וסיפר על מלחמתו למען המטרה שילדי ישראל ימשיכו ללמוד בשלווה חרף הקשיים החברתיים והכלכליים שעומדים מנגד.

רבי יואל פינטו התרשם מאוד מכמות התלמידים וייעץ לחזק ולתת לכל ילד חלק קטן בלימוד היומי של הזוהר הקדוש, לדבריו, "כל אות בזוהר הקדוש מזככת את הנשמה ועוזרת במהלך חיי האדם להתגבר על מכשולים גשמיים ורוחניים", אמר.

האדמו"ר הרב פינטו חיזק את ידיו של הרב פבזנר ושל שליחי חב"ד בצרפת ואמר כי הם עושים עבודת קודש. האדמו"ר ברכם בזכות האבות הקדושים למשפחת פינטו ואבוחצירה להצלחה והמשך עשייה רוחנית קדושה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *