"וואוווווו, ביבי יצא מלך": החברות של נעמה יששכר קפצו משמחה

למרות שהנשיא פוטין הבטיח לאמא של נעמה יששכר 'שהכל יהיה בסדר', בקבוצה הוואטסאפ שפועלת למען שחרורה, לא כולם היו מרוצים מההכרזה. "אמאלה – אני לא נושמת", כתבה אחת הבנות, ואילו חברתה הקרובה של נעמה, ששוחחה עם יפה הביעה אכזבה עמוקה: בקבוצה העניקו מחמאות לנתניהו

למרות שהנשיא פוטין הבטיח לאמא של נעמה יששכר 'שהכל יהיה בסדר', בקבוצה הוואטסאפ שפועלת למען שחרורה, לא כולם היו מרוצים מההכרזה. "אמאלה – אני לא נושמת", כתבה אחת הבנות, ואילו חברתה הקרובה של נעמה, ששוחחה עם יפה הביעה אכזבה עמוקה: "היא יושבת שם על לא עוול בכפה אז למה שהיא תשב שם עוד דקה?".

לקראת ההצהרה היו החברות בקבוצה במתח: "הלב שלי על 900", כתבה אחת החברות, אחרי ששלחו לקבוצה תמונה של יפה עם פוטין: החלו תגובות של שמחה" "וואוווווו ואוווו","מדהים", "אמאלה", "אני לא נושמת".

אלא שלאחר ההצהרה ההתלהבות התפוגגה "מה פירוש הכול יהיה בסדר?", נכתב. "ציפינו לפחות למשהו קונקרטי יותר". אחרת הוסיפה: "אל תשכחו שרוסיה היא מעצמה, יפה יצאה בחיוך".

החברות פירגנו לראש הממשלה על האמצים שעשה וכתבו: "אין על ביבי, הבטיח וקיים, בניגוד לשאר הפוליטיקאים שלא צייצו במילה על נעמה בכל התקופה". עוד חבר הוסיף "ביבי יצא מלך".

נווה, אחת מחברותיה של נעמה, התאכזבה מתוצאות הפגישה, וטענה שהיא שוחחה עם יפה, ולא דובר על תאריך קונקרטי לשחרור. "היא יושבת שם על לא עוול בכפה אז למה שהיא תשב שם עוד דקה?", אמרה נווה בשיחה עם כתב חדשות 12. "כל עוד היא לא בארץ אני לא אהיה שמחה. אני אישית מאוד מאוכזבת, אני מדברת בשם עצמי. אם הוא חיכה כבר להגיע לכאן אז שיצהיר את זה, היא לא צריכה לשבת שם עוד דקה. זה שהיא תהיה בחוץ ברור לכולם, השאלה היא מתי – והמתי הזה לא מקובל עליי שהוא נמשך ונמשך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *