ויבוא השלישי: הגאון רבי מסעוד בן שמעון הוכתר כרבה הספרדי של בני ברק

נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן הכריע כי הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון ישמש כרבה הספרדי של העיר בני ברק לצידם של הרבנים הגרחי״א לנדא והגרש״צ רוזנבלט

 

 

במעמד נרגש הערב במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, הוכתר הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א ראש ישיבת אור אליצור ורבה של שכונת רמת אלחנן לכהן כרבה הראשי הספרדי של העיר בני ברק מטעם העייריה, לצידם של הגרחי״א לנדא והגרש״צ רוזנבלט אשר ישמשו כרבני העיר יחד.

מרן שליט"א הרעיף מברכותיו על הגאון שליט"א ואף קם מכסאו לכבוד הרב הנבחר: "התפקיד הזה מצריך לעמוד בפני כבודו". אמר מרן בחיוך.

 

בדבריו בירכו מרן שיזכה להרים קרן התורה של הציבור הספרדי בעיר אשר יחוש בכך כי יש להם מנהיג דגול אשר מזה שנים מרביץ תורה ויראה בעיר.

"השם יעזור לכם להגדיל תורה. המטרה שלנו זה לרומם את בני התורה הספרדים ומי מתאים לכך יותר מכבודו". התבטא מרן.

לאחמ"כ ביקר הגאון הנבחר במעונם של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני, והגר"ש בן שמעון.

הגר"ש בעדני בירך את הגר"מ: "יש לך סייעתא דשמייא וזכות אבות. בני התורה מחכים שכבודו ינהיג אותם", כשהגר"מ בן שמעון מציין כי הכל בהתייעצות עם הגר"ש שליט"א. אף הגר"ש בן שמעון ברכו ואמר כי העולה לגדולה מוחלין לו עוונותיו. "זכות אבינו ודאי מלווה אותך בהרבצת התורה".

יצוין כי להכרעתו של מרן הצטרפו כל גדולי ישראל אשר סמכו את ידיהם על הגאון שליט"א אשר ידיו רב לו בהרבצת התורה ובהעמדת הדת על תילה.

בימים הקרובים ייערך מעמד הכתרה רשמי בעיר בני ברק בהשתתפותם של גדולי ישראל ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה ואלפי בני התורה בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *