ולפעמים, החגיגה נגמרת: בחורי ישיבה לא יפונו למלוניות

על פי המתווה החדש של האלוף רוני נומה, החל מעתה בחורי ישיבה שיחלו בקורונה לא יפונו למלוניות קורונה אלא יישארו בתוך הישיבה בקפסולה נפרדת

ב׳המהדורה המרכזית׳ חשף הערב מנדי ריזל כי פיקוד העורף ממשיך לסגור מלוניות קורונה, בין היתר מלון קיסר בי-ם שהיה מיועד לבחורי ישיבות.

על פי המתווה החדש של האלוף רוני נומה, החל מעתה בחורים שיחלו בקורונה לא יפונו למלוניות קורונה אלא יישארו בתוך הישיבה בקפסולה נפרדת.

אתמול דיווחנו כי פיקוד העורף סגר לפחות 2 מלוניות קורונה חרדיות, אכזיב וחוף עכו. לפחות באחת מהן התקבלו טענות על בעיות כשרות. כך פרסם הכתב לענייני צבא וביטחון של קול ברמה, מנדי ריזל.

חלק מהחולים שוחררו לבתיהם ואחרים הועברו למלוניות קורונה אחרות. בסך הכול פעילות כעת 5 מלוניות קורונה למגזר החרדי, במקום 7 בשבוע שעבר.

בצה"ל אישרו את הפרטים והגיבו כי "מלון חוף עכו אירח מספר לא מבוטל של חולים מהמגזר החרדי", אך טענו כי הפעילות הייתה "ללא כל בעיית כשרות לאורך תקופת פעילות".

הסגירה, לטענת צה"ל, הגיעה "לאור ירידה במספר החולים המפונים לחלק ממלוניות ההחלמה וצמצום החלמה ל-10 ימים, הוחלט לצמצם ולסגור מלוניות בהן תפוסה נמוכה של חולים ולפנות את החולים ליתר המלוניות הפתוחות. מלון ״חוף עכו״ נמנה בין מספר המלוניות שהוחלט לסגור אותן נכון לנקודת הזמן הזו, מאחר והותרתן פעילות איננה נחוצה או יעילה.

פיקוד העורף ערוך כל העת לפתוח ולסגור תוך זמן קצר מלוניות לחולים ומבודדים, בהתאם לצרכים המשתנים ולנתוני התחלואה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *