ועדת הבחירות: היהודי של חד"ש נפסל

סיעת ישראל ביתנו הביאה היום לפסילתו של עופר כסיף מרשימת חד"ש מהתמודדות לכנסת ה-21.

סיעת ישראל ביתנו הביאה היום לפסילתו של עופר כסיף מרשימת חד"ש מהתמודדות לכנסת ה-21.

ד"ר עופר כסיף, מועמד חד"ש-תע"ל שנפסל כעת בוועדת הבחירות המרכזית הגיב ואמר: "אישור הצעת פסילתי בוועדת הבחירות, ובניגוד להמלצת היועץ המשפטי לממשלה, מוכיח כי את חברי הוועדה מנחה פוליטיקה מפלה ומדירה. לא הדמוקרטיה ושלטון החוק נר לרגליהם, אלא גזענות ושנאה למיעוט הלאומי הערבי-פלסטיני ולכלל הכוחות הדמוקרטיים. יחד עם חבריי, יהודים וערבים, אעתור לבג"ץ ואמשיך במאבק נגד הכיבוש והאפליה ולמען ישראל צודקת, דמוקרטית ושוויונית".

חד"ש-תע"ל בתגובה לפסילת מועמדה במקום החמישי ד"ר עופר כסיף: "הזוי ומביש שהבריונים הכהניסטים והמסית אביגדור ליברמן הם שמכתיבים את סדר היום של ועדת הבחירות המרכזית. פסילתו של כסיף היא עוד שלב בצמצום המרחב הדמוקרטי והשתקת כל קול של התנגדות למשטר מפלה וגזעני. חד"ש-תע"ל תמשיך להציג קול צלול וברור למען שלום, שוויון וצדק חברתי. אנו גאים בד"ר עופר כסיף. להתנגד לכיבוש זה לא בניגוד לחוק".

מעוצמה יהודית נמסר כי "השכל הישר ניצח בועדת הבחירות. אין מקום לאדם השולל את אופיה היהודי של המדינה ולתומך טרור מובהק בבית המחוקקים הישראלי. אנו מקווים שבית המשפט העליון יבין את הדברים, וילמד את כסיף כי אין מקומו בפרלמנט הישראלי, אלא לכל היותר בפרלמנט הסורי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *