"זאת שערורייה": עמית סגל רותח על התרגיל של בני גנץ

הפרשן הפוליטי עמית סגל ('חדשות 12') תקף בראיון לרדיו ללא הפסקה את שר הביטחון על אישור הממשלה את תוספת הרמטכ"ל לפנסיות של אנשי קבע

"היו ימים שלמדינת ישראל היה שר ביטחון. היום בקריה יושב לוביסט. בשבתו כיושב ראש השדולה למען הפנסיות התקציביות, וכמי שבעצמו נהנה מפנסיה שמתקרבת לשש ספרות בחודש (לא כולל שכר השר), חילץ היום (ראשון) בני גנץ באיומים פוליטיים יותר ממיליארד שקלים בשנה לטובת הלבנת המהלך הפלילי הקרוי "תוספת הרמטכ"ל", הלא הוא עוד הר כסף לכל פנסיונר של צה"ל, רובם בגיל שעד השבוע שעבר עוד לא היה זכאי לחיסון השלישי"., כך צייץ הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, זאת בתגובה לתוספת הרמטכ"ל לפנסיות של אנשי הקבע בצה"ל.

עמית סגל שוחח עם ינון מגל ויריב אופנהיימר והגיב לדברים: "בני גנץ מסתובב בפרצוף חמוץ מאז השבעת הממשלה, והחמיצות הזו הפכה לנשק האסטרטגי שלו. אתמול גנץ דפק על השולחן, ודרש להעביר מיליארד השקלים להלבנת מהלך פלילי".

"אם שר הביטחון היה עושה זאת לשיפור שכר החיילים בשירות הסדיר, הייתי אומר לו 'כל הכבוד'. זאת שערורייה שאין כדוגמתה", אמר סגל והוסיף: "מדובר גם בתוספת לאנשים שכבר פרשו. אני מחכה ליום בו צה"ל יסופח סוף סוף למדינת ישראל. אני בעד שאנשים יקבלו שכר טוב, אך הכל יחסי במדינה. זה הרבה יותר מהפנסיה לישראלי הממוצע שהוא אינו בוגר של מערכת הביטחון. גנץ יצא לדרך כשאמר שמטרתו לפעול עבור כל אזרחי מדינת ישראל".

לסיום אמר גנץ: "אין בעיה שאי אפשר לפתור בעוד כסף בממשלה. כמו שאומרים, כסף הוא לא הבעיה. הממשלה תיפול על עניינים עקרוניים". על הסערה שעוררה שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי בעקבות נסיעתה לארה"ב, אמר הפרשן הפוליטי: "לא נעים לטעות, אני לא מבין למה לא נאמר לירון אברהם ('חדשות 12') שפרסום הסיפור לא מתאים ברמה הפרטית. האירוע מוזר. לא הבנתי את הלינץ' המטורף ברשתות החברתיות, לא על מרב ולא על אברהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *