זהו יעד התיירות המוביל בחיפושי ישראלים מאז האומיקרון

במקום השני ארה"ב עם 19% חיפושים, עם מיקוד על הנחיות הכניסה לניו יורק ולאחריהן אנגליה, גרמניה וצרפת.

איטליה היא היעד התיירותי המוביל בחיפושי ישראלים מאז התפרצות האומיקרון, כך עולה מנתוני אתר TripsGuard המרכז את כללי הכניסה למדינות העולם בתקופת הקורונה. 22% מהכניסות לאתר מישראל בשבועות האחרונים בדקו את כללי הכניסה לאיטליה. במקום השני ארה"ב עם 19% חיפושים, עם מיקוד על הנחיות הכניסה לניו יורק ולאחריהן אנגליה, גרמניה וצרפת.

האתר בחן מיהם המתעניינים בכללי הכניסה לישראל, שאינם תושבי המדינה, וגילה שרובם בארה"ב. את המקום השני תופסים אזרחי איחוד האמירויות ואחריהם ספרד ואנגליה.

אתר TripsGuard כולל מידע מפורט ומעודכן על חוקי הכניסה ל-200 מדינות, כולל חלוקה למדינות ארה"ב שבכל אחת מהן כללים שונים, וזאת בחלוקה למחוסנים/ לא מחוסנים ולפי מדינת המוצא וסוג הדרכון. החיפוש מאפשר לדעת האם הכניסה מותרת, אם נדרש בידוד ולכמה זמן, סוגי בדיקות וההתיחסות לילדים בגילאים השונים. כמו כן ניתן לראות באתר את כללי החזרה למדינת המוצא. האלגוריתם של האתר מאפשר למי שמתלבטים לאן לטוס לחופשה להגדיר סינון מראש של מדינות ללא בידוד עבורם או עם תקופת בידוד של 3 או 7 ימים.

בכל אחת מהמדינות ניתן לבדוק גם את המגבלות הפנימיות על פתיחת מסעדות, בתי קפה וברים, חובת חבישת מסיכה במרחב הפתוח ובמקומות סגורים וקישורים למידע נוסף באתרים הרשמיים. המבקרים באתר יכולים "לעקוב" אחר מדינות שמעניינות אותם ולקבל התראה בכל פעם שיש שינוי בהנחיות לגביה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *