זהו שיאן החכים שהוציא הון עתק על קשרי ציבור, ומה עם החכים החרדים

כמה הוציאו הח"כים על הקשר עם הציבור בשנה האחרונה? דוד ביטן הוא שיאן חברי הכנסת עם הוצאות של 108 אלף ש"ח; קרין אלהרר הוציאה 58 אלף ש"ח. בתחתית הרשימה נמצאים ראש הממשלה ושר הפנים אשר הוציאו רק 642 ש"ח

דוד ביטן הוא שיאן הוצאות הקשר עם הציבור מבין חברי הכנסת בישראל. כך עולה מנתוני כנסת ישראל אשר חושפים את הוצאות חברי הכנסת במהלך השנה האחרונה.

על פי החוק התקציב נועד לפעילות פרלמנטרית של חבר/ת כנסת לצורף כיסוי הוצאותיו הכרוכות במילוי תפקידו כנבחר ציבור וההוצאות הנחוצות לו לשם שמירה על קשר עם ציבור הבוחרים.

התקציב לפעילות פרלמנטרית העומד לזכות חבר הכנסת מורכב מכמה משתנים, הקובעים את סכום התקציב לכל חבר הכנסת בנפרד: התפקיד שבו הוא נושא (שר, סגן שר), משך כהונתו במהלך השנה, העברת עודפי תקציב שלא נוצל משנה קודמת (להוציא מעבר בין שתי קדנציות), הוותק ועוד.
בראש הרשימה נמצאים :

ח"כ דוד ביטן עם 108 אלף ש"ח

ח"כ ניר ברקת מעל 106 אלף ש"ח

ח"כ כץ אופר כ90 אלף ש"ח

בתחתית הרשימה נמצאים יחד ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הפנים, אריה דרעי שהוציאו רק 642 ש"ח.

כאמור שיאן חברי הכנסת הוא דוד ביטן שהוציא מעל 108 אלף ש"ח לצורך פעילותו הפרלמנטרית כאשר שלושת ההוצאות העיקריות הן: צרכי משרד, כיבוד וייעוץ מקצועי.

ומה עם החכים החרדים? לפי דיווח גלובס: כחלק מתקציב "הקשר עם הבוחר" המוקצב לכל ח"כ ועומד על 95 אלף בשנה, הוציאו הח"כים כדלהלן; ח"כ טסלר – 35 אלף על הדפסת "סדר הדלקת נרות", ח"כ גפני – 24 אלף על כרטיסי שנה טובה, ועוד מעל 9 אלף לרכישת 2 מכשירי נוט, ח"כ אייכלר – 10 וחצי אלף על עיצוב תהילים וכ-8 וחצי אלף על ברכון לחנוכה. דרעי החליט לתרום את הכסף למדינה והוציא רק 642 ש"ח, ממש כמו ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *