זה עוד לא היה • יניב בן משיח אבי צליח ועמי מימון בההילולה הענקית

למעלה מאלף איש השתתפו במוצאי שבת האחרון בהילולת הצדיקים הרב הצדיק מרדכי שרעבי זיע"א ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שנערכה באולמי "בלאג'יו" בבת-ים ע"י מוסדות המייש"ר בת-ים. הערב התקיים סביב שולחנות ערוכים.

צילום: חיים טויטו
הילולת הצדיקים, שע"י מוסדות המקובל הרב בניהו שמואלי בבת-ים למעלה מאלף איש השתתפו במוצאי שבת האחרון בהילולת הצדיקים הרב הצדיק מרדכי שרעבי זיע"א ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שנערכה באולמי "בלאג'יו" בבת-ים ע"י מוסדות המייש"ר בת-ים.
הערב התקיים סביב שולחנות ערוכים. האירוע השנה סימל את 30 שנות קיום המוסדות בעיר, והנוכחים צפו במסכי ענק בתיעוד מיוחד על פעילות המוסדות משנותיה הראשונות ועד היום. את הערב הנחה שר השמחה עמי מימון והנעימו את הערב אומן הבוזוקי אבי צליח, וגדול הזמר יניב בן משיח כשעל הפקת הערב הענק הופקדו "צבעים הפקות".
את המעמד כיבדו רבני העיר בת-ים, רבני קהילות, ראש העיר וסגניו ואישי ציבור. שיאו של הערב הוא המשא המרכזי של המקובל הרב בניהו שמואלי שליט"א שכמידי שנה בירך את קהל המשתתפים ובמיוחד את התורמים והמסייעים למוסדות, וכן סיפר במעלת הצדיקים שעימם היה קשור מאוד. כמו"כ במהלך הערב הושק אתר האינטרנט של המוסדות בצורה ייחודית שבו קיבלו כל משתתפי ההילולא בו זמנית הודעת sms עם קישור לאתר של המוסדות שבו מתרכז כל פעילות הישיבה, עם גלריות מרהיבות מכל הנעשה במוסדות סביב מעגל השנה. בסוף הערב הוגרל בין משתתפי ההילולא רכב חדש, בו זכה אברך כולל שרכש זוג כרטיסים. ברכת הצדיקים תחול על כל המשתתפים ועל כל עם ישראל. אמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *