זה קרה: עוצמה יהודית הסכימה להצעת 'הבית היהודי'

רבני 'עוצמה יהודית' פנו לראשי המפלגה להסכים למקום ה-5 וה-8. מיכאל בן ארי צפוי לקבל את המקום החמישי ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי. איתמר בן גביר מתלבט על המקום ה-8

בסוף זה קרה: רבני "עוצמה יהודית" פנו הבוקר (רביעי) להנהלת המפלגה וביקשו מראשיה לקבל את הצעת האיחוד לאומי – הבית היהודי לקבל את מקומות חמש ושמונה ברשימה המאוחדת.

לדברי הרבנים, בהם הרב דב ליאור והרב יהודה קרוייזר, "חרף העובדה שההצעה שהעבירו אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא הוגנת הרי שהיות וגורל ארץ ישראל על כף המאזנים יש לקבל ההצעה".

מהמפלגה נמסר כי ""למען ארץ ישראל ולמען הציבור העצום שקורא לאיחוד בימין – כדי שלא תקום חלילה ממשלת שמאל – החליטה מפלגת עוצמה יהודית לקבל הצעה לחבירה לבית היהודי ולאיחוד הלאומי, במקומות 5 ו-8 וזאת למרות שעל פי כל הנתונים ורוב הסקרים האחרונים – מובטחים לעוצמה לפחות 4 מנדטים. בין ארץ ישראל לכבוד שלנו, אנו בוחרים בשלמות הארץ ובכינונה של ממשלת ימין".

מי שצפוי להיכנס למקום החמישי הוא מיכאל בן ארי. המקום השמיני הוצע לאיתמר בן גביר, אך ייתכן שהוא יוותר על ההצעה.

גורמים ברשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי ציינו אתמול כי סירוב "עוצמה יהודית" לקבל את ההצעה המעודכנת יוצר מציאות שבה לא ניתן יהיה להעביר שום הצעה לאיחוד במרכז מפלגת הבית היהודי.

לדברי אותם גורמים, "מדובר במשחקי אגו. אם רשימת 'עוצמה יהודית' תבחר שלא לקבל את ההצעה ותמשיך להתעקש האחריות לגורל גוש הימין תוטל עליה".

מרכז מפלגת הבית היהודי יתכנס הערב על מנת לאשר את ההסכם לריצה משותפת עם האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית.

יצוין כי הנפגע העיקרי הוא אלי ישי, שכעת, אם בכלל, יידחק למקום התשיעי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *