זליכה מקים מפלגה: "אציל את ישראל מחורבן כלכלי"

עוד מפלגה

החשב הכללי לשעבר באוצר פרופסור ירון זליכה, הודיע הערב (רביעי) על הקמת מפלגה חדשה שתיקרא "הכלכלית".

בהצהרה שנשא בחשבון הפייסבוק שלו הוא הזהיר כי ישראל בדרך לחורבן כלכלי שמהווה "תוצאה של 10 שנים של מנהיגות כלכלית חלשה – שנכנעה למונופולים".

"האם האטריות המחוממות האלה הם התקווה שלנו?", תקף את נתניהו.

"בעקבות המשבר שמתי לב התפתח ספורט לאומי חדש בישראל, להיכנס ב-120 קמ"ש בראש המממשלה נתניהו", אומר זליכה, "לא שזה לא מגיע לו, אבל איפה היו כל אותן תקווות חדשות שכעת נזכרו לחבוט נתניהו? איך היה בנט כשר כלכלה תחת נתניהו שלא פירק אף לא מונופול אחד שבזז את מעמד הביניים תחת המשמרת שלו, איפה היה גדעון סער כשר החינוך תחת נתניהו, למה הוא לא חתך את שכבות השומן במשרד החינוך לטובת התלמידים?".

"עוד מעט יצטרף גם יאיר לפיד לחגיגה", המשיך זליכה, "איפה הוא היה כשר האוצר תחת נתניהו? למה הוא לא הוריד את הטבות המס תחת נתניהו? תוכנית המע"מ אפס ההזויה שלו, במקום להוריד את המע"מ לכלל אזרחי ישראל. האם האטריות המחוממות האלה הם התקווה שלנו? לא בנט לא סער לא לפיד ובטח שלא נתניהו הם הפתרון לחורבן הכלכלי, הם הבעיה בעצמה, מי שחיבק את הטייקונים לא יחליף את עורו עכשיו".

"חינכתי דורות של סטודנטים, מילאתי תפקידים במגזר הציבורי והעסקי, זכיתי לשמש כחשב הכללי של ישראל ב-2003 באחת השעות הקשות של המדינה עם שר האוצר נתניהו, ובגיבוי פוליטי של שרון, הובלנו תוכנית שהצילה את ישראל ממשבר נורא והובילה אותה לתקופת משבר ושגשוג, אז נתניהו ראה גם את טובת המדינה, היום הוא רואה רק את טובת עצמו. ראשי המפלגות שחובטים בו היום במרץ ראו את זה אז ושתקו, העוול הגדול ביותר נעשה. נעשות החלטות שמאיימות להמיט אסון על העתיד הכלכלי שלנו.

"לכן הגעתי למסקנה שאי אפשר לשבת עוד על הגדר, זה הזמן להפשיל שרוולים ולהתגייס למערכה, לפתוח דף חדש בכלכלה הישאלית. אני מכריז על הקמת מפלגה חדשה שתציל את ישראל מחורבן כלכלי, אני יודע בדיוק מה נדרש כדי להיחלץ מהחורבן הכלכלי שישראל גולשת אליו, אני יודע איך להניע מנועי צמיחה ולהוריד את מחירי הדיור, אני יודע מי הם המונופולים, הטייקונים וקבוצות הלחץ שחונקים את המשק וסוחטים אותו על חשבון כולנו, אני מכיר את הגזלנים האלה בשמם הפרטי, הם היו כאן לפני הקורונה והמשיכו להתעשר בזמן הקורונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *