זעם ביהדות החרדית: בנט מקדם החרגה של אברכי הציונות הדתית מגזירת המעונות

בימינה מקדמים החרגה בהצעה השטנית של ליברמן להפסקת מימון המעונות, לפיה אברכי הציונות הדתית יוחרגו מתוכנית ליברמן ויקבלו סבסוד למעונות היום

בימינה מקדמים החרגה בהצעה השטנית של ליברמן להפסקת מימון המעונות, לפיה אברכי הציונות הדתית יוחרגו מתוכנית ליברמן ויקבלו סבסוד למעונות היום.


יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף את ההחלטה: "ערב תשעה באב, בנט ושקד מנסים לזרוע עוד פירוד ומחלוקת. הפעם בין הציונות הדתית לציבור החרדי. לא תצליחו".

סמוטריץ' הוסיף: "דמו של ילד עם כיפה סרוגה אינו סמוק מדמו של ילד עם כיפה שחורה. אנחנו נשאר מאוחדים מול מי שמעדיפים להכנע לתומכי טרור ובמקביל להשפיל את לומדי התורה.

ח״כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) הגיב בחריפות: "הולך ונשלם מהלך ההחרמה והשיסוי של בנט-ליברמן-לפיד, נגד החרדים בישראל. זוהי ממשלת זדון רפורמית שהחליטה לאמץ את מדיניות איווט האיום במלואם, כדי לדכא ולמוטט את ציבור האברכים לומדי התורה – עילית הציבור החרדי. בגסות רוח וביד פוגענית, מבדלים רודפי הדת והיהדות, את האברכים החרדים לעומת הדתיים, כדי ליצור פילוג ושנאה בישראל. הנציגות החרדית והדתית תמשיך במאבק משותף, כדי להעביר את ממשלת הרשע מארצנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *