זעם חרדי בעקבות הוראת ראש הממשלה על המשך ה'כתר'

הערים החרדיות מודיעין עילית ביתר ורכסים הפכו לכתומות ובכך היה אמור הסגר לרדת מאותם ערים, אך רה"מ הורה היום כי הסגר יימשך למרות הירידה

הערים החרדיות מודיעין עילית ביתר ורכסים הפכו לכתומות ובכך היה אמור הסגר לרדת מאותם ערים, אך רה"מ הורה היום כי הסגר יימשך למרות הירידה ."היציאה מהסגר תלויה בקיום ההנחיות.למרות שהבוקר הן יצאו מהגדרת עיר אדומה והפכו לערים כתומות".

בסיור שערך היום רה"מ נתניהו בחמ"ל הקורונה בביה"ח רמב"ם בחיפה הבהיר נתניהו."״בינתיים לא מוציאים אותן מהסגר, זה תלוי בקיום ההנחיות, אני קורא לציבור החרדי קיימו את ההנחיות, אנחנו נאכוף אבל יותר חשוב שתאכפו על עצמכם. זה תלוי בכם, כך נצא מזה".

יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר פנה בעקבות הדברים לראה"מ נתניהו ותהה: "תכנית ה'רמזור' מלווה בחקיקה שמחייבת כי ברגע שעיר יורדת מדירוג 'אדום' יוסרו ממנה ההגבלות, צריך לכבד את הפרמטרים המקצועיים ולהורות על שחרור הערים הללו באופן מיידי, זה יעניק תמריץ לרשויות לעבוד נכון ויגביר את אמון הציבור".

יו״ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פינדרוס תקף את החלטת ראש הממשלה: "יצא המרצע מהשק הסגר על החרדים הוא לא ענייני, כפי שאמרנו כל הזמן ולא מקצועי לפי מס' חולים אלא ענישה קולקטיבית וזריקת בוץ על ציבור שלם אני קורא לחברי חברי הכנסת להתכנס מיידית ולבטל את תוכנית הרמזור שהיא תוכנית שנאה ולא תוכנית להורדת תחלואה ולהוציא את הנצורים החרדים מהסגר בעקבות הירידה האמיתית בתחלואה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *