חובה לאוורר את ארון הבגדים

המטרה: להתלבש מדהים. האמצעי: הרבה פחות ממה שאתם חושבים. מעצבים ואוהבי אופנה גילו שבמקום להחליף את המלתחה כל שנה, הרבה יותר קל להיצמד לרשימה קצרה של בגדים על זמניים שיהיו יפים לנצח

שקיות הבגדים שהצטברו בפינות הרחובות לקראת פסח מעידים כי אנחנו עדיין קונים יותר ממה שאנחנו לובשים. ארון מינימליסטי, מצומצם ואיכותי הוא עדיין משאת נפשנו.

אפשר לראות את מעצבי העל שמציגים על המסלול בעולם ההוט-קוטור, הרבה יותר חשוב מה שהם בעצמם לובשים. זה תמיד יהיה שמלה שחורה פשוטה אך איכותית, חולצה לבנה וחצאית שחורה ומקסימום שמלת פסים גזורה היטב וז'קט עור. כי גם מעצבי העל, אלו שאחראים שנחליף את כל תכולת הארון שלנו אחת לחצי שנה, הפנימו כבר מזמן – מעט זה מצוין.

המגמה של ארון קטן, מהודק, על-עונתי ונקי מטרנדים הולכת ומתפשטת גם אצל פאשניסטיות מקצועיות וגם אצל אנשים מהשורה, מה שמפנימים כולם הוא שגם ארון של ארבעים פריטים או פחות, ושירותיהם של סנדלר ותופרת, מאפשר להתקיים אופנתית בלי להיראות כמו הומלס. יותר מזה: אפשר להיראות טוב.

סידור ארון הבגדים זה משהו שלא כולנו אוהבים לעשות – אבל, מה שבטוח כשעושים ומסדרים אותו מרגישים טוב יותר. מומלץ להתחיל מבגדים כאלו שלא לבשתם במהלך העונות האחרונות, ומבגדים שכבר לא ממש מתאימים לגופכם. ולפנות אותם ולא לתת להם לתפוס מקום יקר.

 כיום יש שקיות ואקום שניתן לשמור בתוכם בגדים שאתם אוהבים אך, לא מתאימים למידתכם הנוכחית ולא עדכניים או טרנדים. לסגור ולשמור עד לפעם הבאה… 

אל תתנו לבגדים שאינכם לובשים להיות בחזית המדף בארון, כי אז, זה ייתן תחושה של ארון מלא בבגדים אך, לא בשימוש. אם רכשתם בגדים תנו להם להיות במדף נפרד ובחזית.

טיפ למתחילים: "מנסים ליצור ארון עם מבחר מצומצם של גזרות שמתאימות לך וצבעים ניטרליים, כך שאפשר לגוון ולהתאים הופעות שונות בקלות. מומלץ לתבל את המלתחה בכמה פריטים או צבעים יוצאי דופן ששומרים על הסטייל והטעם האישי שלך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *