12 כדורים וחולצה שחורה: המחבל החשוד נמלט דרך אחת הסמטאות

מדובר בחשוד אחד חמוש באקדח, לבוש חולצה שחורה קצרה ומכנס שחור קצר

דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע מברך על הפיגוע ואומר כי היא מדגישה את הפגיעה במנגנוני הביטחון של ישראל. עוד אמר כי הפיגוע מדגיש את היכולת של העם הפלסטיני "להעביר את המסר ולהכאיב לאויב הישראלי". עוד אמר אל-קאנוע כי הפיגוע הוא "המשך לשרשרת פעולות שמתגברות להתמודד מול פשעי הכיבוש בגדה המערבית ובירושלים". עוד אמר כי "העם הפלסטיני ממשיך במאבקו נגד הכיבוש הישראלי עד סילוקו מכל אדמותינו כבושות".

מדובר בחשוד אחד חמוש באקדח, לבוש חולצה שחורה קצרה ומכנס שחור קצר יש לנו תמונה של החשוד, תמונה מטושטשת שתופץ לציבור אחרי בדיקה ושיפור. אנו מבקשים מהאזרחים להיןת עירניים וקשובים. כאלף שוטרים משתתפים בחיפושים ובסריקות. מפכ"ל מקיים הערכת מצב עם מפקד מג"ב ומפקד מחוז ת"א.

עפ"י תחקיר ראשוני של המשטרה, המחבל ירה 12 כדורים ופגע ב-9 בני אדם. במשטרה מרכזים מאמצים לאיתור המחבל ומעריכים שהוא עדיין באזור.

‏מפקד מחוז ת"א עמי אשד: "היורה נעלם מהזירה אל אחת הסמטאות. השערת העבודה שלנו שהמפגע נמצא באיזור. מבקש מהאזרחים להישאר בבתים. למרות שיש סממנים שמדובר בפיגוע, עדיין בודקים את את האפשרות שמדובר באירוע על רקע אחר".

‏מערכת הביטחון באפילה כמעט מוחלטת בפיגוע בתל אביב. מפקד המחוז עמי אשד אומר כרגע : "אין לנו מושג מאיפה המפגע הגיע ומה הזהות שלו".

בכיר במשטרה: "זה האירוע שהכי חששנו ממנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *