חוצפה: נציגי התועבה של 'כחול לבן' הגישו תלונה במשטרה כנגד הגר"מ מאזוז

שיא חדש לחוצפה: עידן רול, מועמד 'כחול לבן' לכנסת הגיש תלונה במשטרה כנגד מנהיגה הרוחני של מפלגת יחד הרב מאיר מאזוז. במפלגת יחד זועמים

 

עידן רול מועמד ברשימת כחול לבן לכנסת הגיש בצהריים תלונה במשטרה כנגד הרב מאזוז, רבה הרוחני של מפלגת יחד של אלי ישי, בגין דברי הסתה כנגד קהילת התועבה שנאמרו בסרטון בחירות.

התלונה הוגשה בשם שלושת מועמדי התועבה של כחול לבן לכנסת: איתן גינזבורג, יוראי להב הרצנו ועידן רול.

"יש קו ברור שעובר בין דברי הבלע והגידופים של בעלי הברית של נתניהו לבין האלימות המילולית והפיזית אותה חווים במרחב הציבורי בישראל. כאשר אישי ציבור מרשים לעצמם לכנות את אנשי התועבה כ"פושעים, משוגעים, מפיצי מחלות והורסי עם ישראל", יש מי שיקחו את דבריהם צעד אחד קדימה, כפי שראינו אינספור פעמים בעבר. הקהילה הגאה לא תהיה שק החבטות של אף אחד. אישי ציבור המסיתים כנגד להט"בים, ישלמו מחיר על דבריהם. לא נשתוק יותר". אמר רול לאחר הגשת התלונה.

מוקדם יותר, אמר יו"ר יחד אלי ישי, כי קרא בתדהמה על כוונת מפלגת 'כחול לבן' להגיש תלונה על דברי הרב, "קראתי בתדהמה את הודעתם של חברי מפלגת ׳כחול לבן׳ שבכוונתם להגיש תלונה נגד מרן ראש הישיבה הגר״מ מאזוז שליט״א, בגין דברים שאמר נגד אנשי קהילת התועבה. פשוט בושה וחרפה, מטילים שלטון אימה נגד רבנים בישראל. מי אתם שתשתיקו את גדול הדור מלומר את דבריו? דברי הרב הם דברי אלוקים חיים המופיעים בתורה הקדושה, שום דבר ממה שאמר אינו חידוש משלו. זו בדיוק הסיבה מדוע מרן רה״י היה נחוש בהכרעתו כי ׳יחד׳ תתמודד לכנסת, למרות הסקרים שלא תמיד החמיאו. מפלגה שתשים סוף לשלטון האימה וסתימת הפיות כלפי מי שלא מיישר קו עם האג׳נדה הפסולה שלהם".

כזכור, כחלק מהקמפיין של מפלגת יחד היה אמור להיות השלט "שלא יהיה לילד אבא ואבא", אולם מפלגת יחד התנערה מקמפיין זה, אך אמרו, כי זה בהחלט משקף את עמדות המפלגה.

אמש, חשף יאיר שרקי בערוץ החדשות, סרטון ובו נראה מנהיגה הרוחני של מפלגת יחד הגר"מ מאזוז תוקף בחריפות את קהילת הלהט"בים ואמר כי מלבד העובדה שהדבר מביא מחלות קשות, ה נוגד את תורת ישראל. בעקבות חשיפת שרקי, הודיע יו"ר התא הגאה במפלגת 'כחול לבן' כי יגיש תלונה במשטרה כנגד הגר"מ מאזוז בגין הסתה.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנראה מישהו יעץ להם להגיש תלונה

    כי בעבר נאמרו דברים ואף אחד לה הגיש תלונה. חופש ביטוי הוא חופש ביטוי לכולללללללללללם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' תקום, מעז יצא מתוק.

    עכשיו זה המבחן האמיתי של כל המפלגות הדתיות וחרידיות מי באמת חרד לדבר ה' ולתורתו.
    בואו ההמונים ונקדש שם שמים מול הערב רב, שלא נח לרגע מלפגוע בקדושת עם ישראל תורת ישראל לארץ ישראל.

    שלום |
    הגב
  3. לשמוע דברים כהווייתם מאחד מגדולי הדור

    יישר כחו של כבוד הרב

    אשרינו שזכינו |
    הגב
  4. בעקבות משיחא חוצפא יסגה

    בושה וחרפה לבזות ת"ח מפלגה של סוטים!

    משה |
    הגב
  5. חצופים שיתביישו איך מעזים להתנהג מול ת''ח גדול

    אשריך הרב מזוז שנתפסת על דברי תורה

    קובי |
    הגב
  6. מוחה על ביזוי תלמיד חכם גדול!!!

    בושה וחרפה לכחול לבן

    אלעדי |
    הגב