חיבוק דב: ח"כ מישראל ביתנו "נתניהו רוצה שהקורונה תתפשט – הוא פגע בעדה החרדית"

"הדאגה" של ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו למגזר החרדי במהלך נאומו לכנסת נגעה לליבו, אלא שבהמשך הנאום התברר כי הכל נעשה על מנת לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו

בנאום במליאת הכנסת, תקף היום ח"כ אלי אבידר מ‎ישראל ביתנו את רה"מ ‎בנימין נתניהו ואמר "מאז פרוץ משבר הקורונה מָעַל נתניהו באמון הציבור, לאחר שכָּשַל בהשגת רוב, בשלוש מערכות בחירות, נתניהו ניצל את הקוֹרוֹנַה כדי להעצים את הפחד, החרדה ויצר כֶּאוֹס, כדי להקים ממשלה בזבזנית עם בני גנץ וגבי אשכנזי".

הח"כ מישראל ביתנו המשיך ותקף את נתניהו, ואיך לא על הדרך הכניס את החרדים "נתניהו איפשר למטוסים מניו יורק לנחות בישראל ללא בדיקה וללא בידוד, נתן להם להדביק את משפחותיהם, נתניהו פגע בעדה החרדית, האיש שיודע להגיע לכל רב ולכל אדמו"ר חשוב נתן לחרדים להדביק ולהידבק".

אבידר הוסיף "הוא לא אכף את תקנות משרד הבריאות, ואפילו הצליח להוציא את יעקב ליצמן משלבתו כשקרא להטיל סגר על בני ברק, נתניהו מנע ביצוע בדיקות קורונה מסיביות בציבור. הצהיר על עשרות אלפי בדיקות ביום ובפועל מנע מצה"ל לבצע מבצע בדיקות לאומי, בכוונה. כי נתניהו רצה שהקורונה תתפשט ולא להפך".

צפו בוידאו באדיבות ערוץ הכנסת:

https://m.facebook.com/AvidarEli/videos/2590692797837421/?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2FAvidarEli%2Fvideos%2F659360487952194%2F&_rdr

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *