חידוש מרענן: "בקהילה" נמכר בנפרד בחמישה שקלים

חידוש מרענן בתקשורת החרדית: עיתון "בקהילה" מציג: מהשבוע "חדשות בקהילה" נמכר בנפרד בחמישה שקלים בלבד. עורך "בקהילה" שלמה קוק: "חדשות בקהילה', המוסף החדשותי הפופולארי והמרתק ביותר בעיתונות החרדית, יגיע לכל בית חרדי"

לאחר מספר שנים בהן לא התרחשו שינויים משמעותיים במפת התקשורת החרדית, עיתון "בקהילה" מציג מהשבת הקרובה מהלך חדשני מרענן: חבילת מוספי המגזין תימכר בנפרד ממוסף החדשות, שיימכר החל מהשבת הקרובה בחמישה שקלים בלבד, בדוכני העיתונים.
בהנהלת "בקהילה" אומרים כי "אין צורך להציג את המוצר המוכר והוותיק, בן 22 שנה, המכיל את החדשות והפרשנויות הכי טובות וצוות הכותבים והפרשנים הבכיר בניצוחו של העורך הראשי שלמה קוק. לא שוקטים אצלנו על השמרים. מוסף החדשות, הקובע את סדר היום בציבור החרדי, יגיע לכל בית במחיר עלות של חמישה שקלים".

על פי הודעת עיתון "בקהילה", חבילת המגזינים, הכוללים את המגזין המרכזי, מוסף "פנינה" לנשים, מוסף הילדים "חברים", "העולם החרדי",יימכרו מהשבוע הקרוב במחיר 14.90 ₪ בלבד, ומוסף החדשות יימכר בנפרד ב5 שקלים בלבד. "אנו שומעים כל הזמן מאנשים, שהיו רוצים להיחשף לחדשות והפרשנויות שלנו, אך אין הם זקוקים או יכולים לרכוש את החבילה כולה. בעז"ה מהשבוע – המחיר יהיה שווה לכל נפש וכל בית אב יוכל לרכוש את מוסף החדשות ולהתעדכן בכל החדשות המרתקות ביותר מהארץ ומהעולם. לצד זאת, כבר השבוע יוכלו לראות הקוראים הוותיקים את השדרוגים במוסף החדשות עצמו, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת התוכן".

שלמה קוק מסר כי הוא נרגש לקראת המהלך. "מדובר במהלך חדשני ומרתק שמספר את סיפורו של "בקהילה" בשנים האחרונות. אנו זוכים ב"ה לאמון עצום של ציבור לקוחותינו מכל חלקי האוכלוסיה החרדית, והמהלך כעת נועד להרחיב את שעריו של מוסף החדשות הטוב ביותר בציבור החרדי לקהלים נוספים, להוסיף ולחדש בלי הפסקה. אני מאמין שתוך זמן קצר הגליון יגיע בעז"ה לכל בית חרדי, והחומר המרתק, האיכותי והמקצועי יוסיף להשתבח מדי שבוע על ידי טובי העורכים, הכותבים והפרשנים כמסורת 'בקהילה' לאורך השנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *