חיקה את ביבי וקרא לו עשרות פעמים חבר הכנסת: הנאום הילדותי של בנט

בנאום תקיף בכנסת החליט ראש הממשלה נפתלי בנט במודע להדליק את האופוזיציה, עמד על הבמה תוך שהוא מקפיד לקרוא לו במשך עשרות פעמים ״חבר הכנסת ביבי נתניהו"

בנאום תקיף בכנסת החליט ראש הממשלה נפתלי בנט במודע להדליק את האופוזיציה, עמד על הבמה תוך שהוא מקפיד לקרוא לו במשך עשרות פעמים ״חבר הכנסת ביבי נתניהו״. בנט חיקה את נתניהו באופן ילדותי וגרם לתגובות גיחוך בקרב הפרשנים.


בנט תקף את "החמוצים החדשים" ואמר" "אני יושב פה והקשבתי בקשב רב לנאומים המעמיקים והמחכימים של ח״כ גלנט, של ח״כ סמוטריץ, של ח״כ גלית דיסטל, והתמונה הולכת ומתבהרת –

בנט חזר כמה פעמים על המשפט "חבר הכנסת נתניהו", "ח״כ נתניהו, ח״כ דיסטל וסמוטריץ, הפכתם לחמוצים החדשים. את מה שאתם הזנחתם – אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים. ח״כ יריב לוין, ח״כ מאי גולן, ח״כ ניר ברקת, נכנסתם כ״כ מהר לתפקיד החמוצים שגם כשאתם רואים דברים נפלאים קורים אתם לא יכולים לפרגן."

בנט הביא דוגמאות. "ח״כ נתניהו פחד, שבוע אחרי שבוע, לקיים מצעד דגלים, והוא דחה ודחה ופחד ואז קיימנו. קיוויתי לראות מחירות כפיים. כלום. רק קיטרתם.
כי אתם החמוצים החדשים.

לדבריו, "אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, השר ניצן הורוביץ, השר בני גנץ ואני – סגרנו את זה. קיוויתי לראות מחיאות כפיים, ורק חמיצות״.

חברי הכנסת החרדים קטעו את נאומו בקריאות רמות נגד גזירת המעונות של ליברמן, ובנט השיב להם שהם יכולים להיכנס לממשלה ולדאוג לציבור שלהם במקום לצעוק בכנסת.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב על הנאום של בנט: "בנט בנאום ילדותי, יהיר, זחוח, מתנשא, מזלזל, ועמוס דמגוגיה, שמכסה על בושה, אבדן עשתונות ודרך וריקנות של איש שהוא הכי רחוק מראש ממשלה אחראי, ממלכתי ומאחד. נאום אופוזיציוני של איש שמבין שאין לו מה למכור חוץ מלהיות אופוזיציה לאופוזיציה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר בתגובה: "לראות את בנט בנאום מביך וילדותי ולהבין לעומק שאין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. מפחיד שהביטחון של המדינה נמצא בידיים שלו."

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט מבריק

    חבל על הזמן! סוף סוף בן אדם ישר שמדבר לענין!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב