חכם שלום על רון קובי: "המשוגע מטבריה"

התבטאות חריפה  ולא שגרתית: מנהיגה הרוחני של ש״ס מרן חכם שלום כהן התבטא הערב (שני)בהילולת הרב מויאל בקרית גת על רון קובי אותו כינה: ״המשוגע מטבריה״

התבטאות חריפה  ולא שגרתית: מנהיגה הרוחני של ש״ס מרן חכם שלום כהן התבטא הערב (שני)בהילולת הרב מויאל בקרית גת על רון קובי אותו כינה: ״המשוגע מטבריה״, לא פחות. חכם שלום הוסיף ואמר כי "רון קובי רוצה להרגיז אותך ולחלל שבת – הוא לא יודע שיש הקב"ה".

צפו בדברים

הכעס ברחוב החרדי על ראש עיריית טבריה רון קובי מרקיע שחקים, וזה לאחר חשיפת אקטואליק על חילול השבת ההמוני שמארגן ראש העיר טבריה רון קובי לאלפי הרצים שיישארו בעיר לאחר השבת. רון קובי שיתף את הכתבה שפרסמנו באקטואליק על חילול השבת והגיב בהתרסה: "העיתונות החרדית בפאניקה ממה שקורה בטבריה! יום שישי הקרוב בערב, מסיבת רחוב ענקית אחרי המרתון, סופ״ש מעניין ומרתק שכולו פסטיבל מרתון .יין, בירות, מוסיקה ואווירה טובה! אף אחד לא יעצור את טבריה ! העיר חוזרת לימיה הגדולים כבירת הבילויים של הצפון. הסטטוס קוו בעיר התחתית באיזורי הבילוי והתיירות ישמר! העיר תהיה פתוחה במוקדי הבילוי גם בשישי ושבת! לא ניתן לכפייה החרדית לשלוט בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *