ח"כ אייכלר "ליברמן מנצל את הכאב של יהודי מונסי לקרוא להם לעלייה כדי שיירדפו על ידו".

ח"כ ישראל אייכלר הצראיין היום בצהריים ברדיו קול ברמה ואמר על מה שארע בארה"ב "האווירה האנטישמית יוצא מחוגי הרפורמים והליברלים יש לה השפעה גם על יהודי ארה"ב. הם עושים דה לגיטימציה ליהודים והפורעים מרגישים שיש חולשה בממסד והם מנצלים את זה".

אייכלר הוסיף ואמר "הפורעים מרגישים חולשה ומנצלים אותה. כך היה בכל הדורות נגד היהודים. וכך קורה בארץ נגד החרדים. הנה עכשיו איווט ליברמן מנצל את הכאב של יהודי מונסי, הוא יודע מי הם, החרדים שנואי נפשו, והוא מנצל את המצב לקרוא להם לעלייה כדי שיירדפו על ידו".

חבר הכנסת של יהדות התורה הוסיף "הדרך היחידה לשרוד את הגלות גם פה וגם באמריקה היא על ידי לימוד התורה. זהו המסר של אור החנוכה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. My dear brothers and sisters... I beg you my friends Please wake up and smell the Hot .Brewing Coffee, before it's to late Chas vesholom

    My dear brothers and sisters… Please start Davening to Hashem. Do NOT talk during Davening only to Hashem!!!!! Most important is improving the Tznius of the Orthodox women (world wide) especially in the neighborhood of this terrible attack.

    Enough is enough: going to Shul is not meant to be a fashion show/contest!!!. Enough said on this horrible topic, and now Hashem wants to see action, like: 'changing into modest clothing' and not dressing to Kill at every public event.
    Hashem is waiting for us to do Teshuva .

    I beg you my friends Please wake up and smell the Hot .Brewing Coffee, before it's to late Chas vesholom

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב