ח"כ אשר: "אי אפשר להמשיך כך"

"הממשלה הזו סובלת מפיצול אישיות קשה"

על רקע החלטתו של ראש הממשלה להקים קבינט קורונה מצומצם שיקבל ויישם את החלטות הממשלה אומר הבוקר יו״ר ועדת החוקה ח״כ יעקב אשר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ :

"היום יקבע הרכב השרים בקבינט הקורונה המצומצם ואני קורא לרה״מ: חייבים להיות נציגים חרדים בקבינט, שישמיעו את קולו של הציבור, השר דרעי כבר בפנים וצריך שגם הרב ליצמן יהיה שם כמייצגים של שתי המפלגות".

ח"כ אשר מבליט את אחד החלטות החשובות שהנציגים החרדים דרשו בחוק הקורונה:

"קבענו שזכות התפילה תהיה צמודה לחופש ההפגנה. הזכות היהודית לא פחותה מהזכות הדמוקרטית.
חלק מהפקידות הבכירה במשרד הבריאות ניסתה להתנגד אבל הודעתי להם שכל עוד אני בראשות הוועדה זה לא ישתנה".

למרות ההידבקויות בעולם הישיבות ח"כ אשר ממשיך לדרוש את פתיחת הישיבות גם באלול במתווה שאמור לדאוג לחוסר הדבקה, יצוין שהלכה למעשה המתווים הללו בחלק לא מבוטל מהמקרים לא הוכיחו את עצמם והנדבקים בישיבות היו רבים:

" לקראת חודש אלול אנחנו בוחנים שני דברים: א. להגדיל את מס׳ הבחורים בקפסולות מ-24 ל-50 ואז ישיבות נוספות יוכלו להיפתח. ב. ישיבות שלא יכולות להקים קפסולות יפתחו בכפוף לתקן תו סגול מחמיר, וכך עולם התורה יוכל להמשיך להתקיים".

אין זה סוד שגם תקציבי עולם הישיבות נפגע, גם כתוצאה ממיעוט התורמים אשר גם הם נפגעו ממשבר הקורונה ברחבי העולם ובארץ והן כתוצאה מגרירת רגליים של הממשלה כתוצאה מהעומס התקציבי המונח לפניה בצוק העיתים:

" תקציב הישיבות נמצא על השולחן, יו״ר ועדת הכספים הרב גפני נמצא במו״מ מול רוה"מ ומשרד האוצר ומקבל גיבוי מכל חברי הסיעה. אני מעריך וגם קצת יודע שהנושא יפתר בימים הקרובים, אי אפשר להמשיך כך".

לגבי אורך חייה של הממשלה הנוכחית אשר סובלת ממשברים וממחלוקות רבות אומר ח"כ אשר:

"הממשלה הזו סובלת מפיצול אישיות קשה, התקציב לא עובר, אנשים לא מקבלים מה שמגיע להם, והמלחמה בקורונה נראית כמו שהיא נראית. אם הממשלה הזאת תיפול שני הצדדים יהיו אשמים בכך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *