ח"כ אשר: "יש הסכמה על שמירה של הסטטוס קוו הקיים בנושאי דת ומדינה"

ומדוע הוא מפחד מרחובות בני ברק?

בראיון ל'קול ברמה' התייחס ח"כ יעקב אשר לממשלה החדשה שמוקמת בימים אלו ונשאל לגבי שמירת הסטטוס קוו: ״מבחינת המפלגות החרדיות, יש הסכמה על שמירה של הסטטוס קוו הקיים בנושאי דת ומדינה. זו הנחת העבודה הבסיסית ויש על כך הסכמות בין כל הצדדים. בחצי שנה הקרובה לא יהיה תהליך של חקיקה שישפיע על המציאות ומה שיקרה אח"כ יהיה רק בהסכמה של כל השותפים בקואליציה".

ח״כ יעקב אשר התייחס גם לעיר בני ברק ביחס לקורונה: ״ב"ה חל שיפור בנתוני ההדבקה בבני ברק וצריך לברך על הפעולות שנעשו, אבל חייבים לזכור שהמחלה קיימת ועלולה להתפרץ בעוצמה שוב. אני רואה שרחובות העיר מתמלאים ואני מרגיש חובה להתריע, אסור שתהיה שאננות ואופוריה״.

כל זאת מתרחש על רקע עזיבתו של האלוף נומה את ניהול העיר בני ברק לאחר שנקרא לבוא ולסייע לעיר בעקבות העלייה המדאיגה בשיעור הנדבקים. עתה העיר תחזור שוב לידיו של ראש העיר רובינשטיין.: “ראש העיר הודה לאלוף (מיל׳) נומה וצוותו על העשיה הברוכה והמקצועית במהלך התקופה, וסיכם עמו כי ימשיך לסייע ולייעץ לגורמי העירייה גם בתקופה הקרובה כחלק מההליך הזהיר לחזרה לשגרה בצל הקורונה"

לצד כל זאת קיים חשש גדול בקרב תושבי בני ברק מהמשך ניהול משבר הקורונה בעיר לאחר שרובינשטיין נכשל בכך והעיר הגיע כמעט לאסון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *