ח"כ יעקב אשר: "לגנץ אין סיכוי להקים ממשלה". צפו

בשיחה עם קהילת החרדים העובדים אמר הח"כ: "האופציה של גנץ להקים ממשלה היא רק אם הוא מחלק את מפלגתו. הוא לא מרכיב ממשלה, ואין אופציה כזו בשום חישוב. השאלה האם ביבי נכנס עם מחויבות מסוימת לציבור הזה, כן או לא". צפו בוידאו

בשיחה עם קהילת "נרו יאיר" בבני ברק, של החרדים העובדים, אמר ח"כ יעקב אשר: "האופציה של גנץ להקים ממשלה היא רק אם הוא מחלק את מפלגתו. הוא לא מרכיב ממשלה, ואין אופציה כזו בשום חישוב. השאלה האם ביבי נכנס עם מחויבות מסוימת לציבור הזה, כן או לא".

צפו בוידאו:

ח"כ יעקב אשר לציבור שהתאסף: "אתם לא בחשיבה של מפלגות כלליות, כל מה שאתם צריכים לא נמצא בסדר היום של הליכוד ופייגלין – הם אנשים טובים אבל מתעסקים בדברים הזויים".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. *יָדֹ֨עַ תֵּדַ֜ע: לכל אלו השׁוֹטִים המצביעים "ג" *המצביעים "ג" = מצביעים לגיוס על בני ישיבה. *המצביעים "ג" = מצביעים לגזירות קשות על החרדים. *המצביעים "ג" = מצביעים לגרביט"ש זבל בלע"ז. *הודעה לשׁוֹטִים המצביעים "ג" = שֶׁעֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין עַל שהצביעו לשמד ועוד עֲבִירוֹת חמורות שבתורה. *וְאֵלּוּ שֶׁאֵין לָהֶם חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא רח"ל, כִּי דְבַר ד' בָּזָה וְאֶת מִצְוָתוֹ הֵפַר. *וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ.

    *יָדֹ֨עַ תֵּדַ֜ע: לכל אלו השׁוֹטִים המצביעים "ג"
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגיוס על בני ישיבה.
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגזירות קשות על החרדים.
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגרביט"ש זבל בלע"ז.
    *הודעה לשׁוֹטִים המצביעים "ג" = שֶׁעֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין
    עַל שהצביעו לשמד ועוד עֲבִירוֹת חמורות שבתורה.
    *וְאֵלּוּ שֶׁאֵין לָהֶם חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא רח"ל, כִּי דְבַר ד' בָּזָה וְאֶת מִצְוָתוֹ הֵפַר.
    *וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב