ח"כ סמוטריץ': "לציבור החרדי אין מענה וההתקפות של הנציגים החרדים מוכיחות שאני צודק"

"אני לא סופר אנשים על פי גודל הכיפה ויכול להיות שנכניס חרדי לרשימה"

קולו של ח"כ סמוטריץ' ממשיך להישמע בקול רם כאשר הוא יוצא להגנת הציבור החרדי ולמעשה משמש כמגן היחידי בכנסת למען החרדים בנושא האלימות המשטרתית כנגדם ואכיפת היתר.

לדבריו לרונן כ"ץ ב'קול ברמה':

"האלימות של המשטרה כלפי החרדים מזעזעת, המשטרה איבדה שליטה לחלוטין בהפגנות השמאל המשטרה מדגישה את חופש הביטוי וכשזה חרדים מדובר על אלימות וחוסר סובלנות והתוצאה היא האזרח שכמעט דורס מפגין".

סמוטריץ' מדגיש את דאגתו מאז הגל הראשון לציבור החרדי:

"הגשתי את ההצעה של גפני שמשך בשל תקנון והצעתי לו לנהל אותה. החברה מתוקנת אי אפשר לקבל אפליה ממוסדת שכזו. אין שום היערכות לטיפול במגזר החרדי במשבר קורונה.
כשבנט היה שר ביטחון הוא ניהל את משבר בני ברק בהצלחה וכשאני הייתי בתחבורה נתתי מענה למגזר החרדי בנושא התח"צ.

סמוטריץ' חושף את פעולותיו כיום למען המגזר החרדי, למרות שחברי הכנסת החרדים לא רואים בזאת נחת ומבקרים אותו כאשר לטענתם כל מעשיו הינם לשם "הטרלה" לדבריהם:

"המציאות היום שלציבור החרדי אין מענה וההתקפות של הנציגים החרדים מוכיחות שאני צודק.

הציבור יודע את האמת, פתחתי מוקד למענה בירוקרטיה ואני מקבל מאות פניות של כאלו שלא מצליחים לקבל מענה מהחכים החרדים. אני לא מבקש שיפנו אלי, אני מוכן לעזור".

סמוטריץ' יוצא בהצהרה מפתיעה:

"אני לא סופר אנשים על פי גודל הכיפה ויכול להיות שנכניס חרדי לרשימה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רואים מפורש באחד התיעודים.... כנסו

    לדעתי הצבא והמשטרה לא שומרים עלינו כלל וכלל, אך ורק הקב"ה שומר עלינו… והקב"ה מסתדר בסדר גמור בלי הצבא השמד של איזראל. בקיצור לא צריכים את הצבא שממילה לא מגין עלינו רק אלוקים מגן עלינו.

    כמו שרואים מפורש באחד התיעודים, נראה בלש משטרה ממדינת השמד בועט בעוצמה במפגין חרדי ולאחר מכן מתנפל עליו ותוקף אותו באלימות קשה. בתיעוד אחר, נראים שני שוטרי[עמלקים] יס"מ [רשעים ארורים] רצים לעבר קבוצת מפגינים, דוחפים אותם על הרצפה, ומכים אותם ללא רחם כמו הגרמנים בזמניהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב