חלם זה כאן: בבני ברק החליטו שהקורונה נגמרה והתחילו בחגיגות על חשבון כספי הארנונה

"במהלך תנועת השיירה המיוחדת ירחף באוויר מסוק ייחודי עם מיצג מיוחד"

בעיריית בני ברק החליטו לחגוג את "סיום" הקורונה, כאילו אין קורונה וכאילו בני ברק עדיין לא נמצאת בראש טבלת הערים עם כמות החולים בקורונה.

בהודעה לתקשורת כותב ראש העיר:

"בחודשים האחרונים התמודדו תושבי בני ברק, כמו שאר תושבי הארץ, עם אתגרים לא קלים בשל התפשטות נגיף הקורונה בציבור כולו. התושבים בבני ברק, אשר גילו אחריות וזהירות לאורך כל התקופה, קיבלו הזדמנות לא רגילה לחזות מקרוב בפועלם המיוחד של כלל ארגוני החסד והצלת חיים שפועלים בעיר, באופן מעורר השתאות שאין לו אח ורע. היום, יום ל"ג בעומר, יעבירו כלל הארגונים את ברכת וסגולת רשב"י לעיר: "רפואה שלמה תרפאנו בזכות אדוננו בר יוחאי!"

למרות המחדלים הקשים בהם סבלה העיר בתחילת משבר הקורונה, כאשר ראש העיר עצמו נצפה מככב בחתונת רחוב עם מאות משתתפים, בניגוד לתקנות ואם לא די בכך ראש העיר עצמו אסר על רכבים עם רמקולים להשמיע אזהרות בגנים ציבוריים שמא הדבר יפחיד את הילדים, העיר בני ברק הפכה להיות מוקד הקורונה המוביל בארץ וסבלה מסגר שהקשה על כל תושבי העיר בו בזמן שראש העיר חדל מלתפקד לחלוטין ותחתיו מונה האלוף נומה שהנהיג את המשבר ביד רמה ונתן שיעור מאלף כיצד הדבר מתבצע ע"י אנשי מקצוע אמיתיים,למרות העובדות הקשות הללו, בחר ראש העיר להלל ולשבח את העירייה כאילו הדברים לא התרחשו מעולם ובמסר לתקשורת כתב:

"כבר בתחילת ההתמודדות עם התפשטות הקורונה, יזם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין הקמה של קורת גג אחת אשר תאחד בין כלל ארגוני הסיוע, החסד וההצלה השונים, במטרה לחבר בין האפשרויות והמענים הייחודיים שמאפיינים כל ארגון על כלל מתנדביו המסורים.
על התכלול והתיאום בין כלל ארגוני החסד הופקד הרב שלמה בנזימן מנהל המחלקה לתרבות קהילתית בעיריית בני ברק, אשר ביד רמה ניהל את מבצעי החסד וההצלה לאורך כל התקופה, תוך שיתוף פעולה יוצא דופן בין כלל הארגונים".

ואם לא די בכך, החליט ראש העיר עוד החלטה תמוהה דווקא בעידן של מחסור כספי כה גדול בכל הארץ עם מיליון וחצי מובטלים, להעלות מסוק לאוויר על חשבון משלמי המסים בעירו, בכדי לבטא את הכרת הטוב למתנדבים, דבר שעורר ביקורת גדולה בעיר על בזבוז הכספים המשווע, וכך ממשיך וכותב ראש העיר:

"במהלך תנועת השיירה המיוחדת ירחף באוויר מסוק ייחודי עם מיצג מיוחד שאף יתעד את השיירה הנדירה. בסיום תנועת השיירה הנרגשת, יעניק ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין תעודות הוקרה מיוחדות, בשם תושבי העיר, לכלל ארגוני החסד וההצלה מתוך תקווה שנזכה לבשורות טובות וחזרה לשגרה מלאה ומבורכת בקרוב.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *