חסר תקדים- בקיעים בליכוד: מלחמת הציוצים בין השר כ"ץ ליו"ר הקואליציה ח"כ זוהר

"האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה"

בקיעים חסרי תקדים מתרחשים בליכוד בין הבכירים, כאשר כבר אמש האשים שר האוצר ישראל כ"ץ את יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר לאחר שזוהר התייחס במהלך הדיון לתקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים, ודרש להגדילה.

כץ ענה לו: "זו עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת ראש הממשלה, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם".

זוהר ענה: "אני מתייחס בסופו של דבר לגופם של דברים. לא צריך לרדת לרמה הנמוכה של שר האוצר. אני אתעלה על עצמי ואתעלם מהגישה האלימה והמתנשאת של שר האוצר ואדבר לגופם של דברים".

צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ".

השר כץ קטע אותו תוך שהוא צוחק: "אלה הם חייך. כל אחד מדבר קצת ואני אמור לענות, לא?".

ח"כ זוהר השיב: "יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. בדיוק אותו ניתוק שאנחנו חווים פה ממשרד האוצר הוא זה שמביא אותנו לכשל ציבורי עמוק, משם מגיעה גם כל הביקורת נגדנו של אזרחי ישראל, בגלל הניתוק של שר האוצר מהעם. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לראש הממשלה לשקול היטב את המשך כהונתו של ישראל כץ כשר האוצר. המשך כהונתו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".

"יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לראש הממשלה לשקול היטב את המשך כהותנו של ישראל כץ כשר האוצר"

השר כץ הגיב: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

כץ הוסיף: "לא צריך לעצור שום דבר".

וכאן הוסיף אש למדורה ח"כ זוהר: "זה השלב שבו אני מדבר על העסקים של אשתו של ישראל כץ".

בהמשך ראש הממשלה בנימין נתניהו את כץ וזוהר ללשכתו, ויצא בהודעה:

"הבהרתי לכולם, וקודם כל לחברינו בליכוד שזה הזמן לאחדות ולשיתוף פעולה כדי להבטיח שנעשה הכל כדי לנצח את הקורונה ולמען אזרחי ישראל".

ואז החלה מלחמת הטוויטר בין השר כץ ליו"ר הקואליציה ח"כ זוהר:

שר האוצר ישראל כ"ץ:

ציוץ 1: "דברי לח״כ מיקי זוהר: באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים.
לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה".

ציוץ 2: "ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים".

ח"כ מיקי זוהר יו"ר הקואליציה:

"תגובה לדברי גילה גמליאל עליי:

ציוץ1: ״כנראה שהעובדה שהיא וישראל כץ נתמכו יחד ע״י ״הליכודניקים החדשים״ הפכה אותם לבני ברית, חבל מאוד שגילה גמליאל מערבבת את שיקולי הפריימריז שלה בויכוחים מהותיים שקשורים לעתידם הכלכלי שלי אזרחי ישראל״.

ציוץ 2: "לאור מתקפת הציוצים של השר ישראל כץ:

"אני מציע לו להירגע ולהתחיל לעבוד למען אזרחי ישראל תוך שימת דגש על קשב לצרכים ולבעיות.
חבל מאוד שהוא מנסה להשליך עליי את ההתנהלות הכלכלית המנותקת שלו במקום להאבק אך ורק למען הצרכים של הציבור.
אמשיך להילחם למענכם, גם אם זה לא מוצא חן בעיניו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *