חשוד בהעלמת הכנסות בסכום של 2,600,000 שקלים

בית משפט השלום בחיפה, נעתר לבקשת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון והורה על שחרורם בתנאים מגבילים של מוסז רומי (50) מקרית אתא, בעל עסק למכירה ותיקון מוצרי חשמל, החשוד בהעלמת הכנסות בסכום של 2,600,000 ₪, ושל שלמה כהן (45), מקרית ים, בעל מוסך, החשוד בסיוע לרומי בהעלמת הכנסות, בתמורה לעמלה.

על פי המתואר בבקשת המעצר, חשוד מוזס רומי בהעלמת הכנסות בהיקף של 2,600,000 שקלים במהלך השנים 2018-2016, ואילו שלמה כהן חשוד בכך שסייע לו בהעלמת ההכנסות בתמורה לעמלה של 2.5% מגובה הסכום שהעלים רומי, בשיטתיות תוך שימוש בסליקת כרטיסי אשראי. בתוך כך, השתמש רומי במכשיר סליקת כרטיסי אשראי, בין היתר על שמו של שלמה כהן, ובאמצעותו סלק הכנסות שהשמיט מספרי החשבונות ומהדוחות שהגיש למס הכנסה ולמע"מ. בתמורה לשירותי הסליקה קיבל כהן 2.5% מסכום ההכנסה שלא דווחה.

עוד נכתב בבקשת המעצר, שכהן העביר לרומי את הכספים שקיבל מחברות האשראי במזומן או בצ'קים. בחיפוש שנערך בביתו ובבית העסק של רומי נתפסו חשבוניות מסדרות כפולות שלא דווחו בספרי החשבונות של העסק. החקירה שהבשילה לבקשות המעצר, התנהלה בשיתוף של פקיד שומה חקירות חיפה והצפון עם משרד מע"מ חיפה.

השופטת, סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, טל תדמור -זמיר, הורתה על שחרורם של השניים בתנאים מגבילים, וקבעה לכל אחד מהם, בין השאר, ערבות עצמית בסך 200,000 ₪, ערבות צד ג' בסך 150,000 ₪, וצו עיכוב יציאה מן הארץ ל-180 ימים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *