חשיפת 'אקטואליק': זעם במועצת החסידית נגד אייכלר

זעם במועצת החסידית של אגו"י על הפעולות האחרונות של ח"כ אייכלר. "הפעולות גורמות לפילוג במפלגה החסידית שבמשך שנים הצליחה בגלל האחדות"

לפני זמן קצר הודיע ח"כ אייכלר כי בעקבות הדרישה שלו לקיים פריימריז לרשימת מפלגת אגודת ישראל, הוא הגיש הצעת חוק להורדת אחוז החסימה מ- 3.25% כיום, ל- 1.5%.

הצעת החוק הזו בתוספת הדרישה לפריימריז, מגיעות לאחר שאייכלר לא קיבל את הוועדה לפניות הציבור של הכנסת, שניתנה לח"כ טסלר, הממוקם לפניו ברשימת המפלגה בכנסת. אייכלר נציג חסידות בעלזא זעם על כך שלא נשאר עם תפקיד בכיר כפי שלטענתו הובטח לו, בשבוע שעבר הוא פרסם מכתב מאיים בביטאון המודיע, והיום החליט לקחת את האיום צעד אחד קדימה.

 

לאתר 'אקטואליק' נודע כי בעקבות פרסום הצעת החוק, בו עסק אייכלר בימים האחרונים, ישנו זעם רב במועצת החסידית של אגודת ישראל. אדמו"רים במועצת בסיוע הגבאים העבירו היום מסר ברור לסביבתו של ח"כ אייכלר, בטענה שהמהלך שהוא מבצע גורם לפירוק אחדות המפלגה.

בכיר המקורב לאחד מהאדמו"רים הבולטים במועצת אמר בשיחה עם 'אקטואליק' כי "מפלגת אגודת ישראל מאוחדת מאוד בשנים האחרונות, ומה שאייכלר עושה היום זה לנסות ולפלג, אחדות המפלגה חשובה פי כמה מונים מתפקיד כזה או אחר, אדמו"רים במועצת לא אהבו לשמוע על הפעולה העצמאית מדי של אייכלר שפוגעת בנו, ניתנה הנחיה להתחיל לפעול לבירור העניין מול גדולי ישראל החסידים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פריימריז באגודת ישראל

    כ"כ הרבה גבאים מפחדים מליצמן לא ייאמן שהם מעדיפים את טובת גור שפילגה כל השנים ועושה מה שבא לה כאילו אין רבנים שמנהיגים את אגודת ישראל ע"ע ריצת מאיר פרוש לעיריית ירושלים הסיפור של מנחם א. מוזס אייכלר הפעם.
    ותשאלו את כל הנציגים במועצות המקומיות היחידים שמתנגדים להקצאות לטובת הכלל הם הנציגים הגורים כי הכול שייך אלייהם.

    חיים |
    הגב