טבריה: הפעילים החילונים גנבו מודעות לכנס של הרב אמנון יצחק. צפו

תיעוד ב'אקטואליק': פעילים חילונים גנבו הלילה מתיבות דואר בטבריה פלאיירים של כנס של הרב אמנון יצחק שייערך הערב בטבריה נגד רון קובי

הערב אמור להיערך בטבריה כנס נגד רון קובי, ראש העיר, בהשתתפות מאות איש ובראשם הרב אמנון יצחק, שפעיליו יצאו אמש להניח פלאיירים על הכנס בתיבות הדואר.

אלא שמתיעוד שהגיע ל'אקטואליק' עולה כי זמן קצר לאחר מכן, הגיעו לאזורים בהם הונחו המנשרים על הכנס, פעילים חילונים – ולקחו מתיבות הדואר את הפלאיירים.

צפו בוידאו:

בתוך כך, ביום שישי נעצר בחור בן 17 מורושלים שכתב בפייסבוק איום נגד ראש העיר. הואשוחרר בתנאים מגבילים.

לטענת רון קובי, האיומים לא מפסיקים להגיע והוא אף קיבל הלילה איום ברצח בטלפון והגיש תלונה ע"י המשטרה: "זוהי מלחמה עיקשת ולא מתפשרת כדי שהמדינה הזאת תחיה בלי כפייה חרדית", אמר הבוקר.

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. השאלה היא למה התופעה הזאת באה?

    האם הופר איזון?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הרב אמנון התותח

    הרב צודק בכול מילה ראש העיר הזה הוא מיסכן שהוא לא שומר שבת ומצוות בקיצור הוא יתרסק שימו לב איך אדם בלי תורה מתנהג

    דקל |
    הגב
  3. כל הכבוד לרב אמנון

    כל הכבוד לרב אמנון אנו מחזקים את ידך במצווה גדולה זו לבא ולהוקיע את הרשע מעירנו יהי השם בעזרך אמן!!!

    שחר |
    הגב
  4. הרב אמנון יצחק שליט"א גדול הדור

    על אפם וחמתם של מפלגת שס למרות שרצו למחוק את תורת ישראל המטומטמים האלו ועשו הרע והרשע כנגד גדול המחזירים בתשובה במקום שהיו מסייעים לו להגדיל תורה ולהאדירה ממש מטומטמים רשעים עאלק רבנים ממש כמו שכתוב בזוהר הקדוש 95 אחוז מהרבנים בדור האחרון יהיו ערב רב! ממש מפחיד . הם ילכו נגד התורה העיקר להפריע לאדם צדיק ירא שמים לזכות את הרבים ולהילחם את מלחמתה של התורה . וכל זה רק בשביל הכבוד ובשביל שהם מפחדים ממנו שהוא יוכיח אותם כמו שעושה בשנים האחרונות על מעשיהם הרעים! תעשו תשובהההה בגלל זה באות נגזרות האלו על עם ישראל מה אתם לא רואים מה הדפוק הזה מזכיר בפה שלו בלי הפסקה אריה דרעי אריה דרעי בגלל הרשע הזה שמבזים את הדת במעשיהם הצדיקים הבודדים של טבריה צריכים לסבול ואדמת הקודש סובלת את חילולה . הרב אמנון יצחק שליט"א אתה גדול הדור רק אתה נלחם את מלחמתה של תורה ברמת כפי שאמר וצדק רבך הרב שפירא זצוק"ל אתה גדול הדור ונשמה קדושה בעולם

    חסידיש |
    הגב
  5. רוקונבי חולה נפש

    חחחח הוא אדיוט עם תעודות. איפה המטומטם הזה שבבחירות היה צמוד אליו כמו כלב חחח אמר לו שלא יעזוב אותו חח

    אמת |
    הגב
  6. האמת לעולם מנצחת

    כמה שעולם השקר והרוע ירצה לפגוע באמת הקדושה שאותה מפיץ יותר מארבעים שנה בכל העולם מחזיר התשובה היחיד בדורנו הוא הרב אמנון יצחק שלי'טא שבעבורו נכתב מכתב שבו רבי חיים קנייבסקי והרב שפירא זכר צדיק וקדוש לברכה שהם מעידים כי הרב אמנון יצחק שלי'טא הוא גדול הדור

    אריאלה |
    הגב
  7. "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ"

    צריך שרוקנבי יגיע להרצאה ויוריד אפילו רק קצת מהאגו המנופח כנגד השבת ושומריה וגם יפסיק עם העמקת השינאה והמחלוקת שהם נחלתו עד עתה – פשוט שיתנצל על דבריו המזעזעים כנגד שבת המלכה וכנגד הרב.

    נמי - ירושלמי שומר מסורת |
    הגב
  8. הרב הקדוש רבי אמנון יצחק שליט"א "אשריך" מחשובי וגאוני שרידי דור דעה, שבוחר רק בהשקפת התורה הקדושה , על פני השקפת עסקני המפלגות.

    הרב הקדוש רבי אמנון יצחק שליט"א "אשריך" מחשובי וגאוני שרידי דור דעה, שבוחר רק בהשקפת התורה הקדושה, על פני השקפת עסקני המפלגות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב