טבריה: רון קובי איים על הנשים החרדיות: "נסלק אתכן" • צפו

תוך שהוא מעביר הכל בשידור חי, ראש עיריית טבריה רון קובי איים על נשים חרדיות שעמדו מחוץ ללשכת הגיוס המקומית להסתלק מהמקום. צפו בוידאו

"אתן באות להציק לבחורות שרוצות לבוא ולהתגייס, זה נראה לכן נורמלי?", כך צעק הבוקר ראש העיר טבריה, רון קובי, על נשים חרדיות שעמדו מחוץ ללשכת הגיוס בטבריה, במטרה לשכנע בנות שלא להתגייס לצבא.

קובי איים עליהן: "בפעם הבאה שתבואו לכאן אני אדאג שיסלקו אתכן מפה. עכשיו, עופו מפה. אתן עושות כפייה חרדית ודתית פה! בושה וכלימה!"

אחת הנשים הגיבה ואמרה לקובי: "אנחנו מודיעות לבנות את הזכויות שלהן. הכל חוקי. נביא עורך דין. זכותנו לעמוד כאן".

אך קובי התעקש: "ממש לא חוקי".

צפו בוידאו:

שמעון כהן עורך עיתון "מקומי טבריה" כתב בתגובה: "ראש העיר נהייה פקח. מאיים על אזרחים. למה לשכנע יהודים לבוא ולנסוע בשבת זה מותר לך, ולהם אסור ללמד בנות חרדיות את הזכויות?

"אתה תמיד אומר: חייה ותן לחיות, אז שחרר…לך תנהל את העיר. תנקה, תסתום בורות, תעביר תקציב, תדאג לחינוך, תדאג לזקנים, תהיה ראש עיר כמו שצריך".

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "חזק חזק ונתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק 'ויגבה ליבו בדרכי ד''. אשריכם נשים צדקניות!!!! שזכיתם לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא שקר וזימה" וכפירה בקב"ה ובתורתינו הקדושה.

    "חזק חזק ונתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק 'ויגבה ליבו בדרכי ד". אשריכם נשים צדקניות!!!! שזכיתם לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא שקר וזימה" וכפירה בקב"ה ובתורתינו הקדושה. "חזק חזק ונתחזק בעוז ובאומץ, על דרך הפסוק 'ויגבה ליבו בדרכי ד". אשריכם נשים צדקניות!!!! שזכיתם לתת כבוד למלכות שמים, שלא לתת שום מקום כלל וכלל להיכנס תחת עול של אנשים חופשיים, פורקי עול תורה ומצוות, שכל חייהם בנוי על שווא שקר וזימה" וכפירה בקב"ה ובתורתינו הקדושה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הוא פשוט = חולה נפש. - הִנֵּ֥ה מַלְאָכִ֖י יֵלֵ֣ךְ לְפָנֶ֑יךָ, וּבְי֣וֹם פׇּקְדִ֔י, וּפָקַדְתִּ֥י עֲלֵהֶ֖ם חַטָּאתָֽם.

    הוא פשוט = חולה נפש. – הִנֵּ֥ה מַלְאָכִ֖י יֵלֵ֣ךְ לְפָנֶ֑יךָ,
    וּבְי֣וֹם פׇּקְדִ֔י, וּפָקַדְתִּ֥י עֲלֵהֶ֖ם חַטָּאתָֽם.

    הִנֵּ֥ה מַלְאָכִ֖י יֵלֵ֣ךְ לְפָנֶ֑יךָ, וּבְי֣וֹם פׇּקְדִ֔י, וּפָקַדְתִּ֥י עֲלֵהֶ֖ם חַטָּאתָֽם. |
    הגב
  3. בן אדם מסכן ועלוב...

    מסכימה עם כל מילה! רון קובי משועמם ומסכן אין לו אפשרות להעביר תקציבים ולנהל את העיר כמו שצריך כי אף אחד לא רוצה לשבת איתו! עלוב נפש נטפל לנשים חרדיות עדינות!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב