טהרת נשים במקום חיסון לשפעת: סרטון ההסתה של 'ישראל ביתנו'

ח"כ אלכס קושניר לועג ומסית בסרטון להלכות טהרה על פי דבריו רב ששולח אישה לבדיקת טהרה בקופת החולים הם אלה שגורמים לתורים בקופת החולים לזקנה, במסדרון ולתורות הארוכים, בחיסוני שפעת

בישראל ביתנו ממשיכים להסית בכל הכוח נגד החרדים במטרה למקסם את כמות המנדטים של שונאי הדת בישראל. ח"כ אלכס קושינר מישראל ביתנו פרסם לפני שעה קלה סרטון בו הוא מסית בגסות כנגד הציבור החרדי, "רוצים לדעת מה הקשר בין נידה, טהרה, רבנים וקופות חולים?
תראו את הסרטון. לא מאמינים? כנסו לקישור", כתב הח"כ המסית. קושינר מפנה את הגולשים לכתבה במאקו שפורסמה על מקצוע חדש שנכנס לקופות החולים בשנים האחרונות: בודקות טהרה.

ח"כ אלכס קושניר לועג ומסית בסרטון להלכות טהרה על פי דבריו רב ששולח אישה לבדיקת טהרה בקופת החולים הם אלה שגורמים לתורים בקופת החולים לזקנה, במסדרון ולתורות הארוכים, בחיסוני שפעת.

ח"כ יעקב מרגי מסר בתגובה – "איך שכחת את הדם להכנת מצות? די עם ההסתה הפרועה שלך".

בכתבה נכתב כי אחיות שעוברות הכשרה לבצע בדיקות טומאה ואת התוצאות מעבירות לרב שהפנה אליהן. נשים שעברו בדיקות מכאיבות, רופאים בכירים וגורמים בקופות מבהירים כי זהו שירות דתי שאין לו מקום ברפואה הציבורית. גם בחברה הדתית נשמעת ביקורת: "האמהות שלנו הסתדרו מצוין בלי בודקות טהרה"

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גוי מטונף

    תחזור לרוסיה אתם הבאתם את כל המחלות שלכם משם איידס ועוד מחלות מין רוסים מסריחים

    יצחק |
    הגב
  2. רוצים לדעת מה הקשר בין זנות, אלכוהול, סמים ורוסים? תראו את הפוסט. לא מאמינים? כנסו לחדר המיון הקרוב

    בראיון אתמול בערוץ הכנסת אמרת שאתה נִצְמַד לעובדות, אז בא נִצָמֵד לעובדות:
    מי שמעמיס על התורים בקופות החולים ובחדרי המיון אלו לא המקרים המעטים של בדיקות טהרה (שרובם בכלל מטופלים באופן פרטי מחוץ לקופות החולים) אלא אתה, התרבות החילונית והעלייה הרוסית שאתה מתיימר לייצג. העלייה הרוסית שהביאה לארץ את הזנות והאלכוהול והשתלבה יפה מאוד עם עולם הפשע והסמים הישראלי.
    אז בזמן שאתה מסייר בקופות החולים כדי למצוא את מיליוני החרדיות שמעמיסות על קופות החולים בבדיקות טהרה, תבדוק על הדרך כמה הרוגים ופצועים יש מצריכת אלכוהול, קטטות במועדונים ותאונות דרכים עקב השפעת אלכוהול. תבדוק גם מה מצבן הנפשי והפיזי של אלפי הנשים בשוק הזנות שהעלייה שלך כל כך מחבבת. תעשה גם בדיקה קטנה מה מספר הנפגעים הישירים והעקיפים מסמים, כמה חיסולים, וכמה פצועים השוק הזה מייצר "לטובת" התורים בקופות החולים ובחדרי המיון.
    לקינוח אתה יכול לבדוק גם את המשמעות הכספית של כל החולאים הרעים שהבאתם לארץ. אלפי שוטרים ומאות פרקליטים בפרקליטות שעסוקים רק בכם, בתי משפט שקורסים תחת העומס של עולם הפשע, מאות אלפי ימי אישפוז בשנה, מוסדות שיקום, תוכניות גמילה, בתי כלא ועוד ועוד….
    אתה מדיף בוז עמוק לכל דבר שקשור לתורה ולהלכה, אבל שומר באדיקות על הדברים הקדושים לגויים ולנוצרים, פתאום שם זה לא פנאטי ולא חשוך, וזה לא ממש משנה לך שהגויים חגגו את זה על דמם של ז'ידים כמוך.
    אז הערב תחגגו אתה והציבור שלך את את הסילבסטר הקדוש לכם בשתיית אלכוהול מופרזת (תמצא נהג תורן, כן?), ומחר בבוקר נקרא בכותרות העיתונים את מספר הנפגעים מאלכוהול, דקירות ותאונות שאושפזו בחדרי המיון בעקבות החגיגות הקדושות שלכם. טוב, זה לא יופיע ממש בכותרות הראשיות, כי זה לא נושא מטריד כמו בדיקות טהרה, אבל אני סומך עליך כקורא מעמיק שחפר במאקו ומצא את הכתבה האיזוטרית על בדיקות הטהרה, שתמצא את הנתונים המבוקשים גם בעמודים הפנימיים.
    אני בטוח שכשתתעורר מההאנגאובר מחר בערב ותופתע מהנתונים על נזקי התרבות שלך אתה תמהר להוציא פוסט נוקב וחד בגנות התרבות הזאת.
    דמגוג בגרוש. אוטו-אנטישמי עלוב.

    צבי |
    הגב