טיסות אחרי וירוס הקורונה יהיו שונות משהכרתם

כל תיק נשיאה יוחטא בעת הכניסה למכונת הרנטגן

בכל פעם שאתם תרצו לטוס, תהיו מוכנים: טיסות אחרי וירוס הקורונה ייראו וירגישו שונים הרבה יותר מהפעם האחרונה שעליתם על מטוס.

עם ירידה של 95% בתעבורת הנוסעים בעיצומה של המגיפה, חברות התעופה וויתרו על הניסיון להציל את עונת נסיעות הקיץ הרווחיות. התעשייה העולמית צופה להפסיד השנה 314 מיליארד דולר, ומנהלי חברות התעופה אומרים שיכולות לעבור שנתיים עד שלוש עד שהנסיעות האוויריות יתאוששו לרמות שלפני המשבר.

צפו לנהלים חדשים לכל דבר, החל מצ'ק-אין מזוודות ועד אישור עלייה ואבטחה .ייתכן שהנוסעים יצטרכו לעבור בדיקת דם כדי להוכיח שהם במצב בריאותי טוב לפני העליה למטוס.

אירועי ה9/11 שינו את הטיסות לחלוטין עם בדיקות אבטחה נוספות וזמני צ'ק-אין ארוכים יותר. "ההשפעה של COVID-19 על נסיעות אוויריות תהיה מרחיקת לכת אפילו יותר ", אומר יועץ חברות התעופה, שאשנק ניגאם,

ג'ט בלו איירווייס ויונייטד איירליינס אומרים כי ידרשו מהנוסעים ללבוש מסכות פנים, ואחרים אומרים שהם יעמידו לרשותם מסכות. (צוותי טיסה כבר לובשים מסכות בחברות תעופה רבות).

חברות תעופה טוענות גם כי יגבילו את מכירת הכרטיסים כך שהמושבים האמצעיים ישארו פנויים.

מלבד בחירת מושבים או תשלום עבור תיקים, יתכן כי הנוסעים יצטרכו להעלות מסמך כדי לאשר את נוכחותם של נוגדנים ל- COVID-19 לפני שהם טסים.

באפריל הפכה אמירייט לחברת התעופה הראשונה שערכה בדיקות COVID-19 מהירות במקום לפני העלייה למטוס.

ניתן יהיה לדרוש מהנוסעים להגיע לפחות ארבע שעות לפני הטיסה, ולעבור דרך "מנהרת חיטוי" או סורק תרמי כדי לבדוק את טמפרטורת הגוף שלהם לפני שהם נכנסים לשדה התעופה.

כל תיק נשיאה יוחטא בעת הכניסה למכונת הרנטגן, תוך שימוש בטכניקות ערפל או קרני UV.

הנוסעים יצטרכו להיות נוכחים שעה לפני ההמראה, לשמור על ריחוק באזור השער ולעלות רק כאשר הם מקבלים התראות אינדיבידואליות בסמארטפונים שלהם כדי למנוע צפיפות בגשר העליה למטוס.

סרטון הבטיחות לפני הטיסה עשוי לכלול נהלי תברואה, כאשר הנוסעים מנקים את מושביהם ושולחנות המגש. כתבי העת בטיסה יוסרו, כיסי המושב יתרוקנו, וכנראה שהנוסעים ישתמשו במכשירים שלהם לצפייה בסרטונים. שרת מיוחד בטיסה ינקה אזורים בעלי מגע גבוה של נוסעים.

חברות שמעצבות מושבים כמו Aviointeriors מאיטליה שוקדים על סידורי ישיבה חדשים או על מחסומים בין מושבים כדי למזער את הסיכון.

דמיינו את המושב האמצעי הפונה לכיוון השני, למשל, עם מחסומים ברורים בין הנוסעים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *