במטה פלאי מאמינים: "אפשר לעשות את הבלתי יאומן"

במטה המועמד יעקב פלאי מאמינים כי יצליחו לנצח את יצחק רביץ, וזה לאור האהדה הרבה שצובר פלאי. מנגד, ביישוב מעריכים כי סיכוייו של רביץ גדולים יותר בשל תמיכתו הפומבית של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ברביץ – צפו בתיעוד

תושבי טלז סטון נוהרים לקלפיות: תושבי המועצה החרדית המוקמת ליד ירושלים מצביעים היום בבחירות מיוחדות לראש המועצה המקומית קריית יערים בעקבות פטירת ראש המועצה הנבחר, הרב אברהם רוזנטל ז"ל.  עד כה אחוז הצבעה עומד על 33.01% לעומת 30% בבחירות 2013.

במטה המועמד יעקב פלאי מאמינים כי יצליחו לנצח את יצחק רביץ, וזה לאור האהדה שצובר פלאי. מנגד, ביישוב מעריכים כי סיכוייו של רביץ גדולים יותר בשל תמיכתו הפומבית של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ברביץ.

מספר בעלי זכות הצבעה: 3,205 אשר יצביעו ב-5 קלפיות אשר אחת מהן נגישה. שעות ההצבעה: מ07:00 ועד 22:00

שמות המועמדים שנרשמו על מנת להתמודד על הבחירות לראש הראשות הם 1. יעקב פלאי, 2.  יצחק רביץ.

בטלסטון שררה אווירה קשה מאז פטירתו של ראש המועצה, ובדגל התורה החליטו להעמיד מטעמם את יצחק רביץ לתפקיד.

תיעוד מטלז סטון

בצידו של המועמד השני, ישנם פעילים שמאשימים את שקרה ליו"ר המועצה בכך שהגיע כח חדש לעיר שהיה אמור להחליף אותו, אך במשפחתו של רוזנטל לא מייחסים חשיבות להאשמות הללו

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני הגיע אתמול לקרית יערים טלז סטון למטה הבחירות של יצחק רביץ, שם פועלים תושבי המקום למען בחירותו של רביץ מול המועמד יענקי פלאי שזוכה לאהדה רבה בקרב התושבים.

גפני אמר לתושבים: "הבחירות האלו הם גורליות עבור היישוב, יו״ר וועדת כספים יכול לעזור ליישוב יותר מסגן שר (האוצר)", והביע את תמיכתו ברביץ.

בדגל התורה חוששים ממרד פנימי של התושבים וזה לאור הכעס המצטבר מאז פטירתו של יור המועצה הקודם אברהם רוזנטל. פעילי דגל התורה הגיעו לשטח והחלו בפילוח המצביעים במטרה לאתר כמה שיותר מתנגדים. בדגל מאמינים כי רביץ ייבחר, אך איש לא מוכן לקחת הימור.

 

מוקדם יותר, יו"ר משמרת הקודש והחינוך ואיש דגל התורה, פנה הבוקר בהודעת וואטספ בה איים על מי שיצביע עבור המועמד יענקי פלאי לבחירות מחר בטלז סטון, ולא עבור יצחק רביץ הנתמך ע"י גדולי ישראל.

"חברים מקרית יערים", כותב בלוי, "פניה של הרגע האחרון: מי שיעשה חשבונות אישיים ויערב אינטרסים או סיבות רגשיות אלמנה וכד' – שידע שאח הוא לכל משחית ובמו ידיו גורם להרס אמונת חכמים שזה יסוד קיומנו ולפירוק דגל התורה".

בלוי איים כי "מניסיון ישלם ע"כ מחיר כבד בצאצאיו רח"ל. ילמדו ממנו לצפצף על גדולי ישראל, ובסוף הם יצפצפו עליו, עד שילכו חלילה לבלות באבו גוש.

"מצביעים יקרים, דעו לכם: נער הייתי וגם זקנתי, לא תמיד אהבתי או יותר נכון הבנתי בשכלי הקט כל הוראה של גדו"י נ"ע ויבלחט"א, אבל תמיד ביצעתי בלי כחל ושרק, אחרת לעץ דמינו ה"י. כו"ח בכאב, מוטק'ה קשישא מירושלים", סיים בלוי, תושב בני ברק.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו

    הטענות על קשר בין רביץ לפטירת ראש הנועצה הרב רוזנטל ז"ל לא קשורה למטה של פלאי
    הטענה עלתה עוד לפני שפלאי חשב להיתמודד
    ע"י מס גדול של תושבים שלא קשורים לפלאי.

    תושב טלזסטון |
    הגב
  2. בלוי דמגוג יותר מסריח ממה שחשבתי

    חינוך אמיתי לא להצביע לרוצחים אפילו אם הם עושים זאת בשוגג

    זרח |
    הגב