מאחורי הקלעים של טקס האזכרה לזכר מרן

בסיעת שס קיימו היום טקס אזכרה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל, לציון 6 שנים לפטירתו, בישיבה השתתפו שרים וחברי כנסת רבים. אך היה מי שהוזמן ולא טרח לבוא

 

בסיעת שס קיימו היום טקס אזכרה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל, לציון 6 שנים לפטירתו, בישיבה השתתפו שרים וחברי כנסת רבים. אך היה מי שהוזמן ולא הגיע- ליברמן אמנם לא הגיע , אך עודד פורר יו"ר סיעת ישראל ביתנו הגיע לישיבה, בני גנץ ודרעי נראו מתלחששים על רקע הפלונטר הפוליטי, ואילו יאיר לפיד שנחשב מוקצה מחמת מיאוס – לא הוזמן.  בשס זועמים על חברי הכנסת של יהדות התורה שנעדרו ברובם מהאירוע לזכרו.

במהלך הטקס ראש הממשלה נתניהו לחץ את ידו של בני גנץ באזכרה למרן זצ"ל. בנט הפציר בגנץ ונתניהו בפניהם וקרא: "תקימו ממשלת אחדות בישראל". גנץ ונתניהו  החליפו חיוכים קפואים..

בטקס השתתפו: השר דרעי, בני גנץ, נפתלי בנט, השר אמסלם, עמיר פרץ, ניר ברקת, בוגי יעלון, השר וקנין, מאיר כהן, בוגי יעלון, מירב מיכאלי, יועז הנדל ואבי דיכטר

. במהלך הישיבה נשאו דברים רה״מ בנימין נתניהו ויו״ר סיעת כחול לבן, ח״כ בני גנץ וידליקו נר לזכרו. ראשי סיעות, שרים וח״כים ידליקו נר לזכרו של הרב עובדיה זצ״ל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנחנו הספרדים מספיק חזקים ולא צריכים את האשכנזים

    ההפסד כולו שלהם
    כנראה שאין להם זכות

    רמי לוי |
    הגב